استاندار کرمانشاه:
استاندار کرمانشاه گفت: میزبانی کرمانشاه در مسابقات آسیایی یا جهانی و آماده‌سازی زمینه حضور تیم کشتی کرمانشاه در لیگ برتر۲ توافق خوب در دیدار با رئیس فدراسیون کشتی کشور صورت گرفت.
کد خبر: ۱۰۶۲۵۳۶
تاریخ انتشار: ۲۹ مرداد ۱۴۰۱ - ۰۷:۰۴ 20 August 2022

به گزارش خبرنگار تابناک کرمانشاه بهمن امیری مقدم در دیدار علیرضا دبیر، رییس فدراسیون کشتی ایران که در پاویون فرودگاه شهید اشرفی اصفهانی انجام شد، به ظرفیت‌های بزرگ کشتی استان اشاره و بر ضرورت زمینه‌سازی برای حضور تیم کشتی کرمانشاه در لیگ برتر تاکید کرد.

امیری مقدم همچنین با اشاره به تلاش‌های مستمر استانداری کرمانشاه برای ایجاد شور و نشاط و امید در جوانان استان گفت: در این زمینه تلاش‌های خوبی برای برگزاری مسابقات ملی، آسیایی و بین‌المللی در استان صورت‌گرفته است و تنها طی ۲ هفته اخیر میزبانی یک رقابت بزرگ ملی و ۲ مسابقه بین‌المللی در استان را شاهد بوده‌ایم که البته برگزاری آن‌ها همچنان ادامه دارد.

وی با اشاره به عملکرد موفق و مناسب استان در برگزاری رقابت‌های بزرگ ورزشی بر ضرورت برگزاری مسابقات آسیایی و جهانی کشتی در استان تاکید کرد و گفت: ما در کرمانشاه ظرفیت‌های کم‌نظیر و قابل‌توجهی در رشته کشتی داریم که باید زمینه بروز آن‌ها را فراهم کنیم.

امیری مقدم تاکید کرد که استانداری از حضور تیم کشتی کرمانشاه در لیگ برتر حمایت ویژه می‌کند.

علیرضا دبیر، رییس فدراسیون کشتی نیز قول داد که همکاری لازم را برای برگزاری رقابت‌های بزرگ کشتی در استان کرمانشاه انجام دهد و تمام توان خود را برای حضور موفق تیم کشتی کرمانشاه در لیگ برتر به کار بگیرد.

مدیرکل ورزش و جوانان، رئیس هیئت کشتی استان و مدیرکل روابط‌عمومی و امور بین‌الملل استانداری نیز در این دیدار حضور داشتند.

منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار