وزیر بهداشت:
وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی در کرمانشاه گفت: استاندار کرمانشاه و دانشگاه علوم پزشکی با تمام قدرت پای کار خدمت‌رسانی به زائران اربعین هستند.
کد خبر: ۱۰۶۲۳۷۲
تاریخ انتشار: ۲۷ مرداد ۱۴۰۱ - ۱۴:۲۷ 18 August 2022

به گزارش خبرنگار تابناک کرمانشاه دکتر بهرام عین الهی در پایان نشست وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی با جمعی از نمایندگان استان، اعضای هیات رییسه دانشگاه علوم پزشکی کرمانشاه و استاندار کرمانشاه اظهار کرد: کرمانشاه از دیرباز تاکنون میزبان زائرین اربعین است، زائران اربعین حسینی سال‌های سال است که از مسیر کرمانشاه عازم کربلا می‌شوند و افتخار مردم این استان هم پذیرایی از این زائران است.

وی افزود: پیش‌بینی لازم برای پذیرایی و ایجاد زمینه مناسب برای تردد زائرین اربعین در استان کرمانشاه انجام‌شده است.

عین الهی با بیان اینکه به علت تقارن زمانی اربعین و تابستان هوا بسیار گرم است و ما نگران گرمازدگی زائران هستیم تاکید کرد: توصیه ما به زائران اربعین حسینی این است که در ایام اربعین شب‌ها پیاده‌روی و روز‌ها استراحت کنند، راه رفتن را تمرین کنند تا از نظر بدنی آمادگی داشته باشند.

وی افزود: پایگاه‌های اورژانس به تعداد کافی در کشور مستقر می‌شوند و طرف عراقی نیز قول داده امکانات لازم را فراهم کند، استاندار کرمانشاه و دانشگاه علوم پزشکی با تمام قدرت پای کار خدمت‌رسانی به زائران اربعین هستند.

منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار