فرماندار پاوه:
فرماندار پاوه گفت: وحدت و همبستگی بین جوانان شیعه و سنی شکل گرفت و خواب گروهک‌های ضد انقلاب را برای همیشه به کابوس تبدیل کرد.
کد خبر: ۱۰۶۲۱۳۲
تاریخ انتشار: ۲۶ مرداد ۱۴۰۱ - ۱۱:۴۵ 17 August 2022

به گزارش خبرنگار تابناک کرمانشاه به مناسبت حماسه شکست حصر پاوه مراسمی با حضور مسئولین استان و نیرو‌های نظامی برگزار شد، در این مراسم اردشیر رستمی با اشاره به آیه ۱۶۹ سوره آل عمران که حاوی پیام و تذکر برای بازماندگان شهدا است و متذکر مشود به ذهنمان خطور نکند کسانی که در راه خدا کشته شدند مردند بلکه زنده هستند و روح آنان ناظر بر رفتار ما می‌باشد، اظهار کرد: پاوه از نظر لغوی به معنای ایستاده و از نظر مفهوم اصطلاحی پاوه نماد سرافرازی و ایستادگی است، اما بهای این ایستادگی را پاوه با تقدیم ۶۵۰ شهید گرانقدر پرداخت کرد.

رستمی اظهار کرد: جوانانی از تهران، نهاوند در کنار فرزندان غیور کرد به فرماندهی شهید علی اصغر وصالی، ولی الله فلاحی، چمران و کشوری آمدند و با آمیختن خونشان در بیمارستان قدس پاوه اولین لبیک گویان فرمان تاریخی امام عظیم شان انقلاب بودند و یک افتخار بزرگ برای اسلام و انقلاب رقم زدند، آمیخته شدن خون جوانان شیعه و سنی در پاوه حماسه ایی به بلندای تاریخ را خلق کرد.

وی اضافه کرد: تمام صفحات انقلاب مملو از عطر وجود حماسه، رشادت، افتخارات و ایثار فرزندان ایران زمین است، اما حماسه پاوه رنگ و بوی دیگری داشته و منحصر به فرد است، وحدت و همبستگی بین جوانان شیعه و سنی شکل گرفت و خواب گروهک‌های ضد انقلاب را برای همیشه به کابوس تبدیل کرد.

فرماندار پاوه افزود: پیام امروز مراسم ما این است که اعتراف کنیم مرهون و بدهکار جوانان و فرماندهان و شهدا و ایثارگران آزادگان سر افرازی هستیم که برای دفاع از اسلام و انقلاب و مرز و بوم هرآنچه داشتند در طبق اخلاص گذاشتند و تکلیف امروز ما این است یاد و خاطره شهدای را گرامی بداریم که گرامی داشت نام و خاطره آنان کمتر از شهادت نیست.

وی ادامه داد: مردم پاوه مطالباتی دارند البته نه مطالبات مادی بلکه مطالبات معنوی که روز حماسه شکست حصر پاوه در تقویم نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران به عنوان روز ملی پاوه به ثبت برسد، همچنین در حوزه اشتغال و بیکاری دولت خدماتی داشته که کافی نمی‌باشد و امیدواریم گوشه چشمی به جوانان پاوه داشته باشید.

منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار