نماینده مردم کرمانشاه در مجلس خبرگان رهبری:
نماینده مردم کرمانشاه در مجلس خبرگان رهبری گفت: اقتدار و عزتی که امروز پلیس جمهوری اسلامی دارد نه تنها در منطقه بلکه دردنیا الگو و زبانزد است.
کد خبر: ۱۰۶۲۱۲۷
تاریخ انتشار: ۲۶ مرداد ۱۴۰۱ - ۱۱:۱۷ 17 August 2022

به گزارش خبرنگار تابناک کرمانشاه آیت الله "محمود محمدی عراقی" در دیدار با کارکنان انتظامی استان که در حسینیه محمدرسول الله (ص) ستاد انتظامی استان برگزار شد، اظهار داشت: حافظ امنیت هر جامعه‌ای پلیس آن است و اگر امروز جمهوری اسلامی به اذعان همگان یکی از امن‌ترین و با ثبات‌ترین کشور‌های منطقه و جهان است به برکت وجود نیرو‌های انقلابی و جان برکف انتظامی است.

وی افزود: امروز به جرأت می‌توان ادعا کرد ماموران انتظامی مجاهدان فی سبیل الله جامعه و انقلاب اسلامی ما هستند که برای رضای خدا از امنیت جامعه و کشور در کنار دیگر قوای مسلح حراست می‌کنند.

آیت الله محمودی عراقی امنیت را رکن اساسی هر جامعه‌ای برشمرد و گفت: به برکت نیرو‌های مخلص و انقلابی در مجموعه نیرو‌های مسلح و خصوصا انتظامی، امنیت کشورمان در سطح بسیار خوب و قابل قبولی قرار دارد.

نماینده مردم کرمانشاه در مجلس خبرگان رهبری همچنین با اشاره به فرمایش حضرت امام علی (ع) مبنی بر اینکه نیرو‌های مسلح باعث عزت و اقتدار دین و کتاب خدا هستند، گفت: به راستی در نظام مقدس جمهوری اسلامی اینگونه است و کارکنان انتظامی، ارتش و سپاه امروز گوش به فرمان ولایت هدفی جز حفظ استقلال و آزادی کشور ندارند.

وی تصریح کرد: امروز هرچه از عزت و اقتدار داریم به برکت امنیت مطلوبی است که توسط نیرو‌های مسلح حاصل شده است، امنیتی که پلیس در آن نقش اساسی دارد.

آیت الله محمودی عراقی یادآوری کرد: پلیس امروز زینت شهر و جامعه است و رفتار و برخورد صحیح ماموران انتظامی در برابر حوادث و ناگواری‌ها می‌تواند الگوی بسیار خوبی برای دیگر اقشار باشد.

عضو مجلس خبرگان رهبری همچنین با اشاره به قیام عاشورا و حوادث پس از آن، گفت: این‌ها همه نوعی جهاد تبیین بود که باعث شد چهره واقعی یزید و دستگاه فاسدش برای همه هویدا شود.

وی قیام عاشورا را آغازی بر حق طلبی امت اسلامی برشمرد و گفت: امام حسین (ع) و حضرت زینب (س) راه معرفت و حقیقت را به همه آزادی خواهان جهان نشان دادند.

آیت الله محمودی عراقی در پایان ابراز امیدواری کرد؛ همه مسئولان در نظام مقدس جمهوری اسلامی با تبعیت از سیره ائمه اطهار (ع) خصوصا امام حسین (ع) بیش از پیش در راه حق طلبی و خدمت به مردم تلاش کنند

منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار