فرماندار پاوه:
فرماندار پاوه گفت: در جنگ شاهد حضور رزمندگان اسلام و شهادت فرزندان ایران زمین بودیم که بخش عمده ایی از تاریخ انقلاب اسلامی و دفاع مقدس مربوط به آزادگانی است که الگوی های صبر و استقامت و یادگاران ارزشمند سال های سخت و غرورآفرین هستند.
کد خبر: ۱۰۶۲۰۸۵
تاریخ انتشار: ۲۶ مرداد ۱۴۰۱ - ۱۰:۰۷ 17 August 2022

به گزارش خبرنگار تابناک کرمانشاه  در مراسم تجلیل از آزادگان که در یادواره شهدای پاوه برگزار شد، اظهار داشت: آزادگان سرافراز رنگ و بوی دیگری به صفحات انقلاب زدند، افتخار آفرینان دفاع مقدس و یادگاران ۸ سال دفاع مقدس و چهره های نام آشنا روزهای دفاع مقدس هستند.

وی افزود: خداوند در آیه ۳۰ سوره فصلت به استقامت اشاره دارد که در صدر اسلام ایمان آوردند اما استقامت نداشتند،تمام صفحات دفاع مقدس پر است از خاطرات زیبای ایثارگران و فرزندان این مرز و بوم که برگی از آن متعلق است به آزادگان که الگو های صبر و استقامت بودند و به درجه رفیع شهادت رسیدند.

فرمانده پاوه ادامه داد: باران اشک و در لحظه ورود به مهین پاک اسلامی بر کسی پوشیده نیست، شما شهدای زنده هستید که عشق به امام و اسلام داشتید و در زندان های تلخ و سخت هیچوقت از موضع انقلاب و امامتان عدول نکرده، استقامت ورزیده و صبر پیشه کردید؛ امروز این تبریک و تهنیت و این پاداش را خداوند به شما داده است.

وی اضافه کرد: به رسم ادب در این روز خدمت آزادگان الگوی های صبر و استقامت و تقارن این ایام را با شکست حصر پاوه که به دست جوانان اهل تسنن و تشیع رقم خورد که خونهای ریخته شده ی آنان انقلاب را بیمه کرد و سبب شد اکنون پاوه در دنیا و کشور عرض اندام می کند، تبریک عرض می نمایم.

رستمی اظهار کرد: شهدایی که روی مزارشان نوشته شده بود اعزامی از تهران و کرج و غیره و شهدای کورد و جوانانی که در کنار شهید چمران، علی اصغر وصالی، ولی الله فلاحی، کشوری، برای پاوه و ایران زمین حماسه ایی به بلندای تاریخ خلق کردند.

منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار