پیام استاندار کرمانشاه به مناسبت سالروز بازگشت آزادگان به میهن اسلامی:
استاندار کرمانشاه در پیامی با گرامیداشت سالروز بازگشت غرورآفرین آزادگان به میهن گفت: این روز فرصت مناسبی برای بازخوانی و تقدیر رشادت ها، پایمردی و ایستادگی آزادگان سرافراز و حماسه آفرین میهن اسلامی است.
کد خبر: ۱۰۶۲۰۷۱
تاریخ انتشار: ۲۶ مرداد ۱۴۰۱ - ۰۹:۰۰ 17 August 2022

به گزارش خبرنگار تابناک کرمانشاه متن پیام بهمن امیری مقدم به شرح زیر است:

سْمِ اللّهِ الرَّحْمـَنِ الرَّحِیم
مِّنَ الْمُؤْمِنِینَ رِجَالٌ صَدَقُوا مَا عَاهَدُوا اللَّهَ عَلَیْهِ ۖ فَمِنْهُم مَّن قَضَىٰ نَحْبَهُ وَمِنْهُم مَّن یَنتَظِرُ ۖ وَمَا بَدَّلُوا تَبْدِیلًا
در میان مؤمنان مردانی هستند که بر سر عهدی که با خدا بستند صادقانه ایستاده‌اند؛ بعضی پیمان خود را به آخر بردند (و در راه او شربت شهادت نوشیدند)، و بعضی دیگر در انتظارند؛ و هرگز تغییر و تبدیلی در عهد و پیمان خود ندادند. (احزاب ۲۳)

بیست و ششم مردادماه سالروز بازگشت پرافتخار اسوه‌های صبر و مقاومت، ایمان و وفا، آزادگان سرافراز به میهن اسلامی است.

این روز فرصت مناسبی است که رشادت ها، پایمردی و ایستادگی آزادگان سرافراز و حماسه آفرین میهن اسلامی را بازخوانی و از این گنجینه‌های ارزشمند به شایستگی تقدیر کنیم.

این روز در استان کرمانشاه، استانی که کتاب جنگ در آن جا باز و بسته شد، ارزش و اهمیت بیشتری دارد. کرمانشاه در دوران دفاع مقدس هزینه‌های بزرگی پرداخت و حق بزرگی به گردن نظام اسلامی دارد و به تعبیر رهبر معظم انقلاب «سینه ستبر و چهره زیبای ایران اسلامی» است و باید جایگاه سترگ و ارزشمند مردم آن به شایستگی قدر دانسته شود.

اینجانب ضمن ادای احترام به مقام شامخ آزادگان گرانسنگ کشور و خانواده‌های صبور آنان، این روز بزرگ را به خانواده‌های ارجمند شهدا، ایثارگران و جانبازان غیور بویژه در استان کرمانشاه تبریک عرض می‌نمایم و برای ایشان از بارگاه خداوند منان طلب سلامتی و توفیق در سایه حضرت، ولی عصر (عج) و رهبر معظم انقلاب را دارم.

منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار