مدیرکل دفتر امور بانوان و خانواده استانداری کرمانشاه:
مدیرکل دفتر امور بانوان و خانواده استانداری کرمانشاه گفت: با توجه به اینکه در بین زواری که قصد عبور از استان کرمانشاه را دارند، تعداد بانوان کم نخواهد بود لازم است با تمامی امکانات و ظرفیت‌هایی که در اختیار داریم بهترین خدمات را به بانوان زائر ارایه دهیم.
کد خبر: ۱۰۶۲۰۶۶
تاریخ انتشار: ۲۶ مرداد ۱۴۰۱ - ۰۸:۱۷ 17 August 2022

به گزارش خبرنگار تابناک کرمانشاه کمیته فرهنگی آموزشی خانواده و بانوان ستاد اربعین حسینی باهدف بین بخشی و مدیریت کلان متمرکز و توسعه مشارکت‌های مردمی و فعالیت‌های مردم محور به ریاست زهره رستمی مدیرکل دفتر امور بانوان و خانواده استانداری کرمانشاه و اعضاء کمیته از دستگاه‌های اجرایی استان در محل استانداری برگزار شد.

زهره رستمی بابیان اینکه استان کرمانشاه از دیرباز به عنوان مسیر عتبات بوده و میزبان زائرین می‌باشد، گفت: با توجه به اینکه در بین زواری که قصد عبور از استان کرمانشاه را دارند، تعداد بانوان کم نخواهد بود برخورد لازم می‌دانیم با تمامی امکانات و ظرفیت‌هایی که در اختیار داریم بهترین خدمات را به بانوان زائر ارایه دهیم.

وی افزود برپایی موکب‌های خاص بانوان با شرایط بهداشتی ویژه، حضور مبلغه و سخنران، برپایی نماز جماعت در موکب‌ها از برنامه‌هایی است که به صورت خاص آن را پیگیری خواهیم کرد.

مدیرکل دفتر امور بانوان و خانواده اظهارداشت: به منظور ساماندهی و ارتقاء سطح کیفی و استفاده از ظرفیت‌های بانوان در برنامه ریزی و ساماندهی و اطلاع، آموزش و راهبری فرهنگی و تبلیغی زوار اربعین تلاش میکنیم تا موکب‌های بیشتری ویژه بانوان را به کمک ستاد عتبات عالیات به ثبت برسانیم.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار