امام کرمانشاه و نماینده ولی فقیه در استان:
امام کرمانشاه و نماینده ولی فقیه در استان با تاکید بر اینکه اهالی رسانه باید جهاد تبیین و گام دوم انقلاب را خوراک رسانه ای قرار دهند، گفت: رسانه ها باید در جهت احیای روحیه و فرهنگ کار بین جوانان تلاش کنند.
کد خبر: ۱۰۶۱۹۷۳
تاریخ انتشار: ۲۵ مرداد ۱۴۰۱ - ۱۴:۱۹ 16 August 2022

به گزارش خبرنگار تابناک کرمانشاه پیش از ظهر امروز جمعی از مدیران خبرگزاریها، پایگاههای خبری و نشریات مکتوب کرمانشاه با آیت الله علما نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه کرمانشاه دیدار کردند.

آیت الله علما احیای روحیه و فرهنگ کار بین جوانان را مهم دانست و گفت: مسئله ی بیکاری استان را بارها به مسئولین تذکر داده ام و باید با استفاده از ظرفیتهای استان فکر اساسی بشود اما احیای فرهنگ کار همچون سابق که خانواده ها فرزندانشان را به شاگردی ترقیب میکردند و معرفی ظرفیتهای بومی و تولیدی از جمله کارهای است که از رسانه ها برمی آید.

وی گفت: برخی استانداران قبلی آمارهایی از کاهش بیکاری استان ارائه می کردند که بنده خیلی به آمار آنها اعتقاد ندارم چرا که بیکاری در سطح استان بصورت واضح مشهود است.

امام جمعه کرمانشاه افزود: در این زمینه به استاندار جدید کرمانشاه هم بارها متذکر شده ام و به ایشان گفته ام که هفتمین استانداری است که در خصوص این معضل به او تذکرمی دهم و حتی راهکار ارائه می کنم.


امام جمعه کرمانشاه یکی از مهمترین رسالت رسانه را پرداختن به مسئله ی جهاد تبیین عنوان کرد و افزود: جهاد تبیین و گام دوم انقلاب باید خوراک رسانه ها باشد مشروط بر اینکه گذشته ی کشور هم برای مردم تفسیر و تبیین کنند.

وی ادامه داد: خیلی از جوانان ما از شرایط کشور و جایگاه ما در زمان طاغوت و قاجار اطلاعی ندارند و باید رسانه ها با پرداخت به مسئله جایگاه ایران و کشورهای ابر قدرت در گذشته و حال، روشنگری و تبیین کنند.

گفتنی ست در ابتدای این نشست صمیمانه برخی از خبرنگاران دغدغه ها و مطالبات خود اعم از پیگیری رسمی و جدی فرمان جهاد تبیین، تنوع قومیتی و استفاده از تمام ظرفیتهای استان، مسکن خبرنگاران و معضل بیکاری جوانان استان را با نماینده ولی فقیه در میان گذاشتند.

منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار