مدیر روابط عمومی شرکت آب و فاضلاب استان کرمانشاه:
مدیر روابط عمومی شرکت آب و فاضلاب استان کرمانشاه گفت: مشترکین محدوده منطقه سه شهر کرمانشاه در محله شهرک دانش روز چهارشنبه ۲۶ مرداد از ساعت ۹:۳۰ صبح لغایت ۱۹:۳۰ با افت فشار و یا قطعی آب مواجه خواهند شد.
کد خبر: ۱۰۶۱۹۳۲
تاریخ انتشار: ۲۵ مرداد ۱۴۰۱ - ۱۱:۱۰ 16 August 2022

علی مرادی در گفت‌وگو با خبرنگار تابناک کرمانشاه اظهار کرد: مشترکین محترم امور آبفا منطقه سه شهر کرمانشاه در محله شهرک دانش می رساند با توجه به اینکه مدیریت آبفا شهرستان کرمانشاه عملیات تعمیر چاه نوکان را در روز چهارشنبه ۲۶ مرداد ماه ۱۴۰۱ در دستور کار دارد، مشترکین محله های مذکور در این روز از ساعت ۹:۳۰ صبح لغایت ۱۹:۳۰ با افت فشار و یا قطعی آب مواجه خواهند شد.

وی افزود: لذا از شهروندان ساکن در مناطق مذکور ، خواهشمند است با مدیریت در مصرف آب و اجتناب از مصارف غیر ضروری، همکاری لازم را با این شرکت داشته باشند و پرسنل شرکت آب و فاضلاب استان را در مسیر خدمت رسانی مطلوب یاری نمایند، پیشاپیش از صبر و شکیبایی شما عزیزان کمال تشکر را داریم.

مدیر روابط عمومی شرکت آب و فاضلاب استان کرمانشاه تصریح کرد: لازم به ذکر است سامانه تلفنی ۱۲۲ حوادث و اتفاقات این شرکت، به صورت ۲۴ ساعت پاسخگوی مشترکین محترم شرکت آب و فاضلاب استان کرمانشاه خواهد بود.

منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار