سرپرست فرمانداری شهرستان صحنه:
سرپرست فرمانداری شهرستان صحنه گفت: رفع مشکل کمبود و قطعی آب در روستا‌های شهرستان نیازمند همکاری بین دستگاه‌های اجرایی است تا ساکنین آن بتوانند به راحتی از این نعمت الهی برخوردار شوند.
کد خبر: ۱۰۶۱۶۷۳
تاریخ انتشار: ۲۴ مرداد ۱۴۰۱ - ۰۹:۴۲ 15 August 2022

کاهش مشکلات آب روستاهای صحنه نیازمند تعامل جدی مسئولان است

جهانبخش زنگنه تبار در گفتگو با خبرنگار تابناک کرمانشاه با اشاره به موضوع کم آبی در بعضی از مناطق شهرستان صحنه اظهار کرد: همه مسئولین و مردم باید نسبت به کمبود آب در مناطق روستایی و مصرف بهینه آن احساس مسئولیت نمایند.

وی افزود: وضعیت آب شرب شهر صحنه با حضور دکتر داودی مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب استان کرمانشاه در فرمانداری این شهر مورد بحث و بررسی قرار گرفت.

سرپرست فرمانداری شهرستان صحنه با تاکید بر این که همه باید نسبت به کمبود آب در مناطق روستایی و مصرف بهینه آن احساس مسئولیت نمایند اظهار داشت: کمبود میزان دبی آب، فرسودگی شبکه‌های داخلی و عدم بهره برداری صحیح از جمله مسائلی است که موجب بروز مشکلاتی در حوزه آب شرب شده است.

زنگنه تبار تصریح کرد: مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب استان با اتخاذ تدابیر لازم نسبت به رفع مشکل کمبود و قطعی آب در روستا‌های شهرستان که نیازمند همکاری بین دستگاه‌های اجرایی است اقدام نماید تا ساکنین آن بتوانند به راحتی از این نعمت الهی برخوردار شوند.

وی با بیان اینکه برای رفع مشکل آب این روستا‌ها اقداماتی مفیدی با شرکت آب و فاضلاب استان مصوب شد، این اقدامات شامل: ادامه خط انتقال آب شرب از دربند، تسریع در تکمیل و تجهیز چاه جدید مجتمع علی گرزان تا ده روز آینده، تسریع در حفر چا‌های روستایی که مجوز حفاری دارند: مانند شوربلاغ، کف شکنی سنگ سفید، حفر چاه میر عزیزی و حفر چاه لرخانی اقداماتی است که برای جبران کمبود آب روستا‌های شهرستان انجام خواهد شد.

منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار