بازدید مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان کرمانشاه از پایگاه اطلاع رسانی تابناک کرمانشاه:
در حوزه انقلاب مردم خواستند رژیم طاغوت برود و یک ایدئولوژی به نفع مردم حاکم شود و هر کس خدمتی برای رشد و تعالی جامعه بردارد یک انقلابی است.
کد خبر: ۱۰۶۱۵۵۳
تاریخ انتشار: ۲۳ مرداد ۱۴۰۱ - ۱۴:۳۱ 14 August 2022

رحمت جلیلیان مدیر نمایندگی پایگاه اطلاع رسانی تابناک کرمانشاه: یکی از کار‌های فنی در حوزه رسانه که بسیار حائز اهمیت است تولید محتواست. در بحث آموزش، چون ضعف‌های زیادی بود، خود ما وارد این حیطه شدیم و از کسانی که هیچ تجربه و سابقه کاری نداشتند برای تربیت نیرو استفاده کردیم.

وی افزود: انتظار می‌رود حمایت ویژه‌ای از رسانه‌هایی که نام استان را در سطح ملی نشان داده اند صورت بگیرد. بسیاری از افراد شغلشان خبر و رسانه است و به حمایت‌های اداره ارشاد اسلامی نیازمند هستند.

صفدری مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان اظهار کرد: فضای بصری محیط باید گویای این باشد که وارد یک مجموعه تخصصی رسانه‌ای شده اید و من آنرا در تابناک مشاهده کردم.

صفدری ابراز کرد:درست است عده‌ای از رسانه‌ها با هم مخالفت می‌کنند، ولی برای ساخت یک جامعه رسانه‌ای حرفه ای‌تر و تخصصی‌تر نیاز به همکاری بیشتر رسانه‌ها با هم است.

مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان گفت: با ورود به مسائل مختلف در حوزه آموزش تلاش می‌شود که جامعه رسانه‌ای استان باید به سطح مطلوبی برسد، در زمان انقلاب مردم خواستند رژیم طاغوت برود و یک ایدئولوژی به نفع مردم حاکم شود و هر کس خدمتی برای رشد و تعالی جامعه بردارد یک انقلابی است.

 وی تاکید کرد: تابناک یک رسانه فنی و به روز است و من بابت تلاش و زحماتی که در این حوزه می‌کنید از شما قدردان هستم. در کل رسانه‌ای که کار حرفه‌ای می‌کند با رسانه‌ای که کپی برداری می‌کند بسیار متفاوت است و باید در این حوزه بیشتر کار شود.

در پایان صفدری حمایت همه جانبه خود را از رسانه‌های استان اعلام کرد و گفت: درب ارشاد به روی همه رسانه‌ها باز است و ما از نظرات و پیشنهادات اصحاب رسانه استفاده خواهیم کرد.

منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار