رئیس شورای شهر پاوه:
رئیس شورای شهر پاوه از وضعیت بد و نامناسب فاضلاب مناطق الحاقی به شهر پاوه به شدت انتقاد کرد و خواستار بهبود هرچه زودتر وضعیت فعلی شد.
کد خبر: ۱۰۶۱۳۸۲
تاریخ انتشار: ۲۴ مرداد ۱۴۰۱ - ۱۲:۴۸ 15 August 2022

سید آزاد حسینی در گفتگو با خبرنگار تابناک کرمانشاه اظهار کرد: بیشت از دوسال است که چهار روستای چورژی،دوریسان،نسمه،سرکران به شهر پاوه الحاق شده اند.اما متاسفانه هنوز بخش فاضلاب این چهار روستا به اداره آبفای شهر پاوه الحاق وتحویل داده نشده اند و متاسفانه باعث معضلاتی برای شهروندان این مناطق شده است.

حسینی افزود: اخیرا هم جلسه ای با آبفای استان داشتیم که قول دادن پیمان کاری برای بخش فاضلاب شهر پاوه در نظر بگیرند که کارهایی از قبیل شکستگی های کوچکی که دربخش فاضلاب این روستاهای الحاقی وجود دارد را برطرف کنند
اما متاسفانه تاکنون هیج کار انجام داده نشده و شهروندان باید حدود۱۰الی ۱۵ روز صبر کنند تا اداره آبفای شهر پاوه حضور پیدا کند وشکستی محدود را با اینکه هنوز جز وظایفشان نیست ترمیم کنند.

رئیس شورای شهر پاوه با گله از آقای داودی مدیر آبفای استان کرمانشاه ابراز کرد: با توجه به مشکلاتی که در شهر پاوه هست و چهار روستایی که بالغ بر پنج وشش هزار نفر جمعیت اما هنوز در بخش فاضلاب ودربخش آب با بیشترین مشکل روبه رو هستند باید نگاه ویژه ای به پاوه داشته باشند، لذا از مدیر عامل آبفای استان کرمانشاه درخواست داریم که هرچه زودتر بخش فاضلاب و روستاهای الحاقی را تحویل اداره آبفای شهر پاوه بدهد و بعضی از محلات شهر پاوه که مشکلات فاضلاب را دارند تحویل اداره این شهر دهد.

وی گفت: اگر قرار است این وظیفه به پیمان کاری سپرده شود بهتر است هرچه زودتر شروع به کار کند، در بحث مشکلات شهری بعضی از موارد از جمله فاضلاب از لحاظ بهداشتی غیره قابل تحمل است.

منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار