فرمانده انتظامی استان کرمانشاه:
فرمانده انتظامی استان کرمانشاه از آمادگی پلیس کرمانشاه برای تامین امنیت و خدمات رسانی زائران عتبات عالیات در ایام اربعین حسینی(ع) با توجه به بازگشایی مرز اربعین خبر داد و گفت:کرمانشاه در شرایط امنیتی خوبی قرار دارد ولی مردم آنرا احساس نمی کنند که ناشی از جو روانی شکل گرفته است.
کد خبر: ۱۰۶۱۰۸۹
تاریخ انتشار: ۲۰ مرداد ۱۴۰۱ - ۱۳:۰۴ 11 August 2022

به گزارش خبرنگار تابناک کرمانشاه نشست خبری به مناسبت روز خبرنگار با حضور فرمانده انتظامی استان برگزار شد، در این جلسه علی اکبر جاویدان ضمن گرامی داشت یاد و خاطره شهدای مظلوم انتظامی و شهدای رسانه به ویژه شهید صارمی از حسن توجه و همکاری اصحاب رسانه و مجموعه انتظامی تشکر کرد و اظهار کرد: ما در حوزه انتظامی به عنوان خادمین مردم از نقطه نظرات، تحلیلات و انتقادات همیشه بهره مند می‌شویم.

وی در ادامه با بیان اینکه کشور ما تنها کشور است که دارای نظام حاکمیتی شیعی در جهان است، افزود: همین امر سبب شده است استکبار جهانی و تمام کسانی که ضدیت با نظام جمهوری اسلامی دارند با تمام توان در جهت تخریب و از بین بردن این نظام در تلاش هستند.

سردار جاویدان گفت: از ابتدای انقلاب تا کنون در سنگر جنگ سخت و نرم در جبهه انقلاب اسلامی در حال مبارزه با دشمنان ایران هستیم و دشمن از هر ظرفیتی جهت تفرقه، اختلاف و تنش در کشور استفاده می‌کند و هدفش لطمه به مردم و جمهوری اسلامی است و باید مراقب بود در فضای غبارآلود کنونی ناخواسته به نفع دشمن اقدام نکنیم.

فرمانده انتظامی استان تاکید کرد: با توجه به اینکه بستر‌های ناامنی و تخلفات از جمله بیکاری، اعتیاد، طلاق و... در استان مهیا است و همچنین مرزی بودن کرمانشاه و جنگ لطمات اقتصادی و فرهنگی برای ما همرا داشته،  کرمانشاه در شرایط امنیتی خوبی قرار دارد و استان ما با در نظر گرفتن وسعت، جمعیت و بستر‌های جرم از نظر امنیت شرایط بهتری از میانگین کشوری دارد، اما علی رغم این امنیت احساس امنیت نداریم.

وی تصریح کرد: یکی از علل مهم عدم احساس امنیت در استان انعکاس حوادث و شایعات بدون در نظرگرفتن صحت اخبار در فضای مجازی است و این عدم احساس امنیت به استان لطمه می‌زند و باید داشته ها، نقاط قوت استان را بازتاب داده و تمام توان خود را به کار ببریم که ریشه جرائم را کشف و جهت تکرار نشدن جرم تلاش کنیم، تبلیغات منفی بر علیه امنیت کرمانشاه در حوزه‌های مختلف از جمله جذب توریست اثر منفی دارد.

سردار جاویدان با تاکید بر اینکه اقتدار پلیس نباید زیر سوال برود، ابراز کرد: رسالت انتظامی تعامل با سطوح مختلف جامعه است، آحاد مردم باید پشتیبان پلیس باشند و زمانی که مجرمی قانون را زیر پاگذاشته و به فرمان پلیس توجه نمی‌کند، مردم با از نیروی انتظامی حمایت کند، عدم حمایت مردم موجب دلسردی خادمین مردم می‌شود.

وی گفت: جهت ارتقا کیفیت خدمات و برقراری امنیت در جامعه، مردم باید چشم بینای پلیس باشند و اگر جرمی را مشاهده کردند به پلیس گزارش دهند، در این میان یکی از مهمترین موضوعاتی که باید به آن پرداخت بحث تامین امنیت زائران کربلا و عتبات عالیات است که خوشبختانه پلیس در این راستا توانسته شرایط خوبی را ایجاد و رضایت عموم مردم و زوار را کسب کند.

وی رضایتمندی زائران عتبات عالیات از امنیت ایجاد شده توسط پلیس را سند افتخاری برای این مجموعه دانست و گفت: همکاران ما مشتاقانه و به صورت 24 ساعته نسبت به تامین امنیت زائران اقدام و به این خدمتگذازی هم افتخار می کنند.

جاویدان همچنین با اشاره به درپیش بودن مراسم پیاده روی اربعین در اواخر تابستان امسال و بازگشایی مرز خسروی گفت: با توجه به پیشبینی حضور زائران اربعین در استان، ماموران انتظامی کرمانشاه با همه توان خود امنیت آن ها را تامین و اجازه نخواهند داد کوچکترین مشکلی برای زوار حضرت اباعبدالله الحسین (ع) پیش آید.

منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار