کد خبر: ۱۰۶۰۹۸۲
تاریخ انتشار: ۱۹ مرداد ۱۴۰۱ - ۱۶:۲۳ 10 August 2022

 اتاق 2 تخته تویین در هتل پارسیان کرمانشاه

یکی از کلان شهرهای ایران، شهر پرجمعیت کرمانشاه است. تاریخ کهن و فرهنگ آن نیز به سده چهارم میلادی بازمی‌گردد. همچنین باید بدانید که این شهر دورانی در اوج شکوه می‌درخشیده است. از قلم نیفتد کرمانشاه جاذبه‌های بسیاری مانند طاق‌ بستان، معبد آناهیتا، غار قوری قلعه و... دارد. از همین‌رو گردشگران و تاریخ‌دوستان بسیاری متقاضی سفر به کرمانشاه هستند. هتل های کرمانشاه نیز شهرت خوبی داشته و امکانات و خدمات ایده‌آلی را به مسافران ارائه می‌دهند. اگر این هتل ‌ها را نمی‌شناسید با ما همراه باشید.

هتل پارسیان کرمانشاه

 اتاق 2 تخته در هتل پارسیان کرمانشاه

در بلوار شهید کشوری، جنب پل ولایت، هتل بزرگ و مجللی را خواهید دید که به هتل پارسیان کرمانشاه معروف است. این هتل زیبا در سال ۱۳۸۹ افتتاح گردید و در حال حاضر ۶ طبقه دارد. در این ۶ طبقه ۱۰۰ واحد اقامتی آماده پذیرایی از میهمانان عزیز است. فضاهای اقامتی هتل پارسیان کرمانشاه شامل اتاق دو تخته توئین، اتاق دو تخته دبل، سوئیت جونیور و سوئیت رویال برای دو نفر است. داخل سوئیت‌ها امکانات مطلوبی مانند چیلر، دستگاه چای ساز، یخچال، مبلمان، تلفن، سشوار، تلویزیون، میز آرایش، مینی بار و... به چشم می‌خورد.

از همه مهم‌تر اینکه هتل پارسیان کرمانشاه، یک هتل ۵ ستاره بوده و امکانات آن نظیر استخر، سونا، جکوزی، فضای سبز، سالن آمفی‌تئاتر، سالن تشریفات، سالن همایش، سالن کنفرانس، تالار عروسی و چندین سالن پذیرایی برای صبحانه، ناهار و شام است. علاوه بر این هتل پارسیان کرمانشاه دارای اینترنت رایگان در لابی و طبقات و پارکینگ رایگان به صورت مسقف و غیرمسقف با ظرفیت ۳۰۰ ماشین است. همچنین باید اشاره داشته باشیم که خدمات هتل پارسیان نیز بسیار عالی به نظر می‌رسد که نظیر آنها لاندری، روم سرویس، پرسنل مسلط به زبان انگلیسی، فکس، اتاق چمدان  پرینتر و... است.

هتل لاله بیستون کرمانشاه

 اتاق 2 تخته سنتی در هتل لاله بیستون کرمانشاه

از دیگر هتل های ۵ ستاره کرمانشاه، می‌توان به هتل لاله بیستون اشاره کرد. البته باید بدانید این هتل با نام هتل بین‌المللی کرمانشاه نیز شناخته می‌شود. برای رسیدن به این هتل باید در ۳۷ کیلومتری شهر کرمانشاه و دو کیلومتری شهر بیستون قرار بگیرید؛ سپس از سایت جهانی بیستون داخل محوطه شوید تا هتل لاله را ببینید. این هتل بااصالت تقریباً ۳۰۰ سال قدمت داشته و به‌تازگی در شهریور ماه ۱۳۹۴ مرمت گردیده است.

زمین هتل لاله بیستون کرمانشاه به مساحت ۶ هزار مترمربع بوده و معماری آن به سبک چهار ایوانی است. این سبک در گذشته و دوره صفویه بیشتر مورداستفاده قرار می‌گرفت. هتل بین المللی لاله بیستون کرمانشاه در مجموع ۲۰ اقامتی دارد و یکی از محبوب‌ترین هتل های این شهر است. اگر عاشق فضاهای سنتی هستید، هتل ۵ ستاره لاله بیستون کرمانشاه را رزرو کنید.

این هتل جذاب و دیدنی دارای اتاق‌های یک تخته استاندارد، اتاق دو تخته توئین و دبل، اتاق سه تخته، سوئیت برای چهار نفر و... است. اتاق‌های سنتی هتل بیستون، بسیار زیبا دیزاین شده‌اند و رنگ‌های گرم این اتاق‌ها حتماً شما را سر ذوق می‌آورد. همچنین معماری جالب و سنتی آن‌ها نظرتان را جلب خواهد کرد. در همین فضای سنتی می‌توانید انتظار امکانات رفاهی خوبی نظیر یخچال، تلفن، حمام، حوله حمام، جالباسی، میز آرایش، مینی بار، سیستم سرمایشی مرکزی، سیستم گرمایشی مرکزی، دستگاه چای ساز و... را داشته باشید.

علاوه بر این‌ها هتل لاله بیستون کرمانشاه دارای رستورانی در محوطه با ظرفیت ۸۰ نفر برای سرو انواع وعده‌های غذایی است. ناگفته نماند هتل لاله بیستون دارای یک سفره خانه سنتی بسیار زیبا در قسمت محوطه هتل با ظرفیت ۲۰ نفر بوده که از ساعت ۱۶ الی ۲۲ مشغول به کار است. از جمله امکانات و خدمات هتل لاله بیستون کرمانشاه نیز باید به پارکینگ رایگان با ظرفیت ۱۰۰ ماشین، اینترنت رایگان در لابی و اتاق‌ها، روم سرویس، اتاق چمدان، خدمات بیدار باش، لاندری، فضای سبز، حوض آب، تخت سنتی، سالن همایش، رمپ، نمازخانه، صندوق امانات، تاکسی سرویس و... اشاره نمود.

هتل آزادگان کرمانشاه

حتماً قیمت هتل در کرمانشاه برای شما نیز مهم است؛ از همین رو پیشنهاد می‌کنیم به جای هتل های ۵ ستاره کرمانشاه، هتل های ۴ ستاره را رزرو کنید. از جمله هتل های ۴ ستاره‌های کرمانشاه می‌توان به هتل آزادگان اشاره کرد. این هتل در شهرک تعاون قرار دارد. هتل آزادگان در سال ۱۳۶۷ تاسیس گردیده و امروزه دارای ۱۱۱ فضای اقامتی است.

از جمله واحدهای اقامتی این هتل باید به اتاق‌های دو تخته، اتاق کانکت برای چهار نفر، اتاق رویال برای دو نفر و... اشاره کرد. اتاق‌های رویال هتل آزادگان کرمانشاه بسیار شیک و مدرن هستند. این اتاق‌ها دارای تلویزیون ال سی دی، یخچال، حمام، چیلر، مبلمان، کمد لباس و سایر امکانات رفاهی است. از طرفی باید بدانید که رستوران هتل آزادگان با ظرفیت ۱۵۰ نفر آماده پذیرایی از میهمانان است.

علاوه بر این هتل آزادگان تا فرودگاه فقط ۱۵ دقیقه با ماشین فاصله دارد. همچنین با سایر مراکز دیدنی شهر کرمانشاه مانند شکارگاه خسرو پرویز ۷ دقیقه، سراب نیلوفر ۳۲ دقیقه، شهر بیستون ۳۴ دقیقه، غار شکارچیان ۳۴ دقیقه و موزه پارینه سنگی زاگرس ۱۶ دقیقه با ماشین فاصله دارد. امکانات و خدمات هتل آزادگان کرمانشاه نیز شامل پارکینگ رایگان با ظرفیت ۱۱۰ خودرو و اینترنت رایگان در لابی و طبقات روزانه ۲۰۰ مگابایت است.

هتل رسالت کرمانشاه

برای رزرو هتل در کرمانشاه می‌توانید روی هتل رسالت هم حساب کنید. این هتل سه ستاره با معماری شیک و زیبای خود حتماً گزینه مناسبی برای اقامت است. هتل رسالت کرمانشاه در سال ۱۳۸۴ تاسیس گردیده و برای خدمات هرچه بهتر به مسافرانش در سال ۱۳۹۲ مورد مرمت قرار گرفته است. این هتل امروزه دارای ۶۰ واحداقامتی در ۶ طبقه بوده که در راستای جلب رضایت میهمانان ارائه می‌شود.

فضاهای اقامتی هتل رسالت کرمانشاه شامل اتاق یک تخته، اتاق دو تخته دبل، اتاق دو تخته تویین، اتاق سه تخته، اتاق چهار تخته و اتاق کانکت برای ۶ نفر است. همچنین این هتل دارای رستورانی در طبقه اول برای سرو ناهار و شام است. علاوه بر این هتل رسالت یک سالن صبحانه خوری در طبقه همکف برای شروع یک صبح جذاب دارد. اگر قصد رزرو هتل رسالت کرمانشاه را دارید اصلاً نگران پارکینگ نباشید!

این هتل دارای پارکینگ رایگان مسقف در طبقات منفی یک و منفی دو با ظرفیت ۵۰ خودرو است. همچنین فاصله اندکی تا فرودگاه دارد. علاوه بر این هتل رسالت کرمانشاه دارای سرویس بهداشتی ایرانی در راهرو و طبقات است. از امکانات این هتل نیز باید به نمازخانه، روزنامه، آسانسور، پرسنل مسلط به زبان انگلیسی، اینترنت در لابی و یک گیگابایت اینترنت رایگان است. برای رسیدن هتل رسالت ابتدا باید وارد کرمانشاه شده و در میدان فردوسی قرار بگیرید. سپس در ابتدای خیابان کسری به دنبال هتل رسالت کرمانشاه باشید. در مجموع این هتل یک گزینه بسیار مقرون به صرفه برای سفرهای خانوادگی و کاری است.

جمع‌بندی

برای رزرو هتل های کرمانشاه بهتر است سری به وبسایت ایران هتل آنلاین بزنید. در این وب سایت می‌توانید محبوب‌ترین هتل های کرمانشاه را ببینید و از میان آنها یکی را انتخاب کنید. علاوه بر این به نظرات کاربران در مورد هتل های کرمانشاه دسترسی خواهید داشت و می‌توانید موقعیت جغرافیایی هتل بر روی نقشه را بررسی کنید. از دیگر مزایای رزرو با کمک این وب سایت، تخفیفات فصلی و تخفیفات ویژه اعضا است.

 

انتهای رپرتاژ آگهی/

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار