معا‌ون شهردار کرمانشاه:
معاون محیط زیست و خدمات شهری شهرداری کرمانشاه گفت: هدف ما ساخت شهری زیبا و تمیز است.
کد خبر: ۱۰۶۰۹۵۰
تاریخ انتشار: ۱۹ مرداد ۱۴۰۱ - ۱۱:۲۳ 10 August 2022

به گزارش خبرنگار تابناک کرمانشاه برومند نامداری با بیان اینکه معاونت محیط زیست و خدمات شهری شهرداری کلانشهر کرمانشاه با ارائه خدمات مطلوب در حوزه فضای سبز، نگهداشت، جمع آوری زباله و رفت و روب در خدمت شهروندان کرمانشاهی است، اظهار داشت: رویکرد این معاونت در سال‌جاری ارائه خدمات آموزشی، فرهنگی و نگهداشت شهر به ویژه در بحث تفکیک زباله از مبدأ است.

وی افزود: در حوزه زیباسازی سطح شهر، رسیدگی به فضا‌های عمومی و پارک‌ها، برآنیم که همراه با مردم به واسطه آموزش به شهروندان در این حوزه کار‌های متفاوتی انجام دهیم.

معاون محیط زیست و خدمات شهری شهرداری کرمانشاه با تاکید براینکه نگهداشت شهر مهم‌ترین موضوعی است که به دنبال آن هستیم، تصریح کرد: تلاش خدمتگزاران این حوزه خدمات مطلوب به همه شهروندان کرمانشاهی است.

نامداری گفت: در حوزه آموزشی طی سال‌جاری بیش از یک‌هزار برنامه آموزشی برای شهروندان کرمانشاهی تدارک دیده شده است.

وی اضافه کرد: از جمله می‌توان به برگزاری کلاس‌های آموزشی حقوق شهروندی با همکاری سازمان فرهنگی هنری اشاره کرد.

معاون شهردار کرمانشاه ادامه داد: المان‌های شهری و آرام سازی فضای بصری موضوع دیگری است در برخی محلات شهر کرمانشاه به عنوان پایلوت در حال اجرا است.

نامداری اضافه کرد: در چند محله نیز در حال فعالیت هستیم که بصورت سنتی و تفکیک زباله از مبدا را اجرا کردیم.

وی با بیان اینکه با جمع کردن زباله‌ها به این شیوه در آن محلات سطل‌های زباله را نیز جمع خواهند شد، تصریح کرد: اجرای چنین طرح‌هایی شاید به جمع‌آوری زباله گرد‌ها هم کمک کند.

وی افزود: برای زباله گرد‌ها نیز در آینده برنامه‌های خاصی در حوزه‌های آموزشی و توانمندسازی در کمپ‌ها داریم.

معاون محیط زیست و خدمات شهری شهرداری کرمانشاه درباره جمع آوری سگ‌های ولگرد سطح شهر نیز گفت: اکیپ‌هایی در سطح مناطق فعال شدند و مرکز نگهداری این سگ‌های ولگرد را تقویت کردیم.

وی با بیان اینکه تمام این خدمات برای کسب رضایت شهروندان است، افزود: در تمامی امور تلاش این است تا به درخواست و نیاز شهروندان توجه و رسیدگی کنیم.


نامداری درباره طرح نگهداشت محلات نیز گفت: برای محلات برنامه‌های ویژه محله محور برنامه‌ریزی شده است و بر اساس اولویت محلات در دستور کار قرار می‌گیرد.

معاون خدمات شهری شهرداری کرمانشاه با اشاره به اینکه شهر کرمانشاه یکی از قدیمی‌ترین شهر‌هایی است که بلدیه داشته است، گفت: برای مناطق حاشیه‌ای شهر کرمانشاه نیز با فرهنگ‌سازی و آگاه‌سازی شهروندان و مسئولان برنامه‌های ویژه‌ای داریم.


نامداری به اجرای طرح جهادی نگهداشت و رسیدگی به آرامستان کرمانشاه نیز اشاره داشت و افزود: این طرح برای نخستین بار با همکاری مناطق هشت‌گانه شهرداری کرمانشاه و مجموعه نظارت بر خدمات شهری با محوریت سازمان آرامستان شهرداری کرمانشاه اجرا شد و به صورت ماهانه ادامه دارد.

وی ادامه داد: طرح جهادی خدمات شهری در ابتدا در آرامستان کرمانشاه و از مزار شهدا آغاز می‌شود که طی آن با مشارکت ۷۰ پاکبان و ۳۰ نفر از پرسنل سازمان آرامستان‌ها و با استعداد خودرویی ۱۰ خوردو و ۳ماشین جاروب به نظافت، رفت و روب و آرامسازی محوطه آرامستان توجه خواهد شد.

معاون خدمات شهری شهرداری کرمانشاه تصریح کرد: برای اجرای این طرح، تا پایان سال ماهانه یک منطقه معین آرامستان برای اجرای طرح خدمت جهادی خواهد بود.

وی افزود: از گروه‌های جهادی و خادمین شهدا دعوت می‌کنیم در این طرح شهرداری را یاری کنند.

منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار