تابناک کرمانشاه گزارش می دهد:
افتتاح پروژه آبرسانی به روستای توه لطیف بخش ماهیدشت شهرستان کرمانشاه با اعتبار ۷۰ میلیارد ریال برگزار شد.
کد خبر: ۱۰۶۰۹۳۷
تاریخ انتشار: ۱۹ مرداد ۱۴۰۱ - ۱۰:۴۲ 10 August 2022

به گزارش خبرنگار تابناک کرمانشاه، مراسم افتتاح پروژه آبرسانی به روستای توه لطیف بخش ماهیدشت، با حضور دکتر رشیدی نماینده مردم شریف شهرستان کرمانشاه در مجلس شورای اسلامی، دکتر داودی مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب استان و تعدادی از مسئولین شهرستان در حال برگزاری است.

این پروژه با اعتبار ۷۰ میلیارد ریال، شامل حفر یک حلقه چاه عمیق، احداث دو باب مخزن به ظرفیت ۲۰۰ مترمکعب، احداث یک باب ایستگاه پمپاژ و ۶ هزار متر لوله گذاری است.

با بهره برداری از این پروژه اهالی روستای توه لطیف با ۷۳ خانوار و جمعیتی بالغ بر ۲۶۰ نفر از نعمت آب شرب پایدار بهره‌مند شدند.


دکتر رضا داودی مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب استان کرمانشاه در مراسم افتتاح پروژه آبرسانی به روستای توه لطیف بخش ماهیدشت شهرستان کرمانشاه اظهار کرد: دغدغه ما رفع مشکل مردم این منطقه بوده و هست و خوشبختانه امروز شاهد افتتاح پروژه آبرسانی به روستای توه لطیف بخش ماهیدشت هستیم که یکی از دغدغه‌های ما بود.

وی افزود: پروژه توه لطیف با تاخیر مواجه شد که علت این تاخیر نیز وجود معارض اجتماعی و مشکلات فنی بود که خوشبختانه با رفع این موانع امروز شاهد به نتیجه رسیدن این پروژه هستیم.

داودی ادامه داد: به لطف نمایندگان محترم اعتبارات خوبی به حوزه آب اختصاص داده شد که همین امر موجب سرعت بخشیدن به پروژه‌های آبرسانی شد.

منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار