فرماندار سرپلذهاب:
فرماندار سرپلذهاب از آسفالت و لکه گیری ۱۳ کیلومتر از جاده‌های اصلی و فرعی شهرستان با اعتبار ۲۴ میلیارد تومان خبر داد.
کد خبر: ۱۰۶۰۸۶۰
تاریخ انتشار: ۱۹ مرداد ۱۴۰۱ - ۰۸:۴۰ 10 August 2022

صدر اله بابلی در گفتگو با خبرنگار تابناک کرمانشاه اظهار کرد: ۱۳ کیلومتر از جاده‌های اصلی و فرعی شهرستان لکه گیری و آسفالت با اعتبار ۲۴ میلیارد تومان از محل اعتبارات استانی و ملی در دست اجراست.

وی افزود: از جاده‌های اصلی گردنه پاطاق به سمت ورودی شهر و از کمربندی شهر و جاده سرابگرم بازدید بعمل آمد. از کمربندی تا انتهای حوزه روستای افشار آباد حدود ۴کیلومتر لکه گیری و آسفالت با بالغ بر ۶ میلیارد تومان اعتبار در دستور کار می‌باشد همچنین هزینه آسفالت راه اصلی گردنه پاطاق به پلیس راه و ورودی شهرستان ۱۸ میلیارد تومان به طول ۹ کیلومتر می‌باشد.

بابلی افزود: مسیر‌های ذکر شده، مسیر عتبات عالیات است، بنابراین به خط کشی، علائم جاده ای، رفع پیچ‌های حادثه خیز، لکه گیری و آسفالت تاکید میشود.

فرماندار شهرستان گفت: در برخی از جاده‌های اصلی و فرعی متاسفانه گاهی تصادفات ناگهان رخ می‌دهد و این راستا بر اداره راهداری و حمل و نقل جاده‌ای و راه و شهرسازی تاکید میشود زیرساخت‌های لازم در جاده‌های اصلی و فرعی مورد توجه ویژه‌ای قرار دهند و از اعتبارات بسیار خوب سفر پربرکت ریاست جمهور توجه خاصی به بزرگراه اصلی و راه‌های فرعی داشته باشند.

ایشان یادآور شد: زیرساخت جاده مسیر‌های ذکر شده به علت تردد ماشین‌های سنگین به سمت مرز پرویزخان و تردد بسیار بالا دیگر شهرستان‌های همجوار دچار آسیب شده و لذا انتظار می‌رود بهسازی و اصلاح و آسفالت گردد.

شهرستان سرپل ذهاب در غرب استان کرمانشاه دارای ۹۰ هزار تن جمعیت و ۴۸ کیلومتر مرز مشترک با کشور عراق دارد.

منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار