فرمانده انتظامی اسلام آبادغرب:
فرمانده انتظامی اسلام آبادغرب از دستگیری عامل تیراندازی در یکی از روستا‌های شهرستان خبر داد.
کد خبر: ۱۰۶۰۷۳۸
تاریخ انتشار: ۱۸ مرداد ۱۴۰۱ - ۱۳:۰۸ 09 August 2022

به گزارش خبرنگار تابناک کرمانشاه سرهنگ "هوشنگ مبارکی" اظهار داشت: پس از اعلام مرکز فوریت‌های پلیسی ۱۱۰ مبنی بر درگیری مسلحانه در روستای برف آباد اسلام آبادغرب، تیمی از ماموران به سرعت در محل حاضر شدند.

وی ادامه داد: ماموران پس از حضور در محل و انجام تحقیقات ابتدایی متوجه شدند این تیراندازی به علت اختلافات شخصی انجام شده که طی آن ۲ نفر از ناحیه سینه و پهلوی چپ توسط ۲ فرد دیگرکه از همسایه‌های آن‌ها بوده اند مورد اصابت گلوله قرار گرفته و مجروح شده اند.

سرهنگ مبارکی تصریح کرد: به دنبال این حادثه ماموران پلیس امنیت عمومی اسلام آبادغرب با انجام کار‌های اطلاعاتی موفق به شناسایی یکی از عاملان تیراندازی و مخفیگاه وی در روستای برف آباد شده و در عملیاتی غافلگیرانه او را دستگیر کردند.

رئیس پلیس اسلام آبادغرب با اشاره به توقیف ۲ دستگاه خودرو و موتورسیکلت از عامل تیراندازی، گفت: این فرد برای صدور حکم لازم تحویل مراجع قضائی شد.

طبق اعلام مقامات قضائی کرمانشاه حدود ۴۰۰ محکوم جرائم تیراندازی و قاچاق اسلحه در زندان‌های استان به سر می‌برند و  بیش از ۵ ماه است که کلیه مرخصی‌های آن‌ها لغو شده است.

پلیس و دستگاه قضائی برخورد‌های قاطعانه خود را با عاملان تیراندازی مدت هاست آغاز کرده اند و اکثر این افراد در سریعترین زمان ممکن دستگیر و به سزای عمل خود می‌رسند.

منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار