دادستانی عمومی و انقلاب استان کرمانشاه:
دادستانی عمومی و انقلاب استان کرمانشاه در پیامی به مناسبت روز خبرنگار از حضرت زینب (س) به عنوان خبرنگار نهضت عاشورای امام حسین (ع) یاد کرد.
کد خبر: ۱۰۶۰۷۲۹
تاریخ انتشار: ۱۸ مرداد ۱۴۰۱ - ۱۱:۱۲ 09 August 2022

به گزارش خبرگزاری تابناک کرمانشاه متن این پیام بدین شرح است:

ن وَالْقَلَمِ وَمَا یَسْطُرُونَ
سوگند به قلم و آنچه می‌نویسند

هفدهم مردادماه هرسال یادآور شهادت مظلومانه شهید محمود صارمی است که برای خدمت به نظام مقدس جمهوری اسلامی در خارج از این مرز و بوم از جان عزیز خود گذشت و با ادای دین به جایگاه خطیر رسانه، به حرفه مهم خبرنگاری اعتبار دوچندانی بخشید.

بدون شک تلاش و مجاهدت شما اصحاب رسانه که در همه عرصه‌ها با جان و دل در میدان هستید بر کسی پوشیده نیست.

روزی برای خبرنگار به معنای روزی برای آگاهی و دانستن است، این روز به هر نام و نشانی که باشد، همه در یک امر مشترک اند و آن ارج نهادن به صاحبان حرفه‌ای است که هدفشان انتقال سریع و صحیح اطلاعات و آگاهی است.

خبرنگاران، طلایه‌داران وادی آگاهی و نیک اندیش مجاهدانی هستند که در نگارش خبر از جوهر جان خویش مرکب ساختند و در سپهر و شهادت و مجاهدت ستارگانی جاویدند، آنان به راستی تجسم امانت، مسئولیت، تعهد و وظیفه هستند و معنای وجدان بیدار جهان و تصویرگر اتفاقات تلخ و شیرین زمان را منعکس می‌کنند.


روز خبرنگار را امسال در حالی گرامی می‌داریم که مصادف با عاشورای حسینی (ع) و سالروز قیام کربلاست. حضرت زینب (س) در عمق تاریخ، بر تارک خیل پیام‌آوران حقیقت و آگاه‌سازان بشر قرار گرفته است و نوای قدسی او هنوز پس از ۱۴قرن عامل روشنگری و بیدارگری مردمان است و به واقع حضرت زینب (س) خبرنگار نهضت عاشورای امام حسین (ع) است.

دادستانی عمومی و انقلاب استان کرمانشاه ضمن تسلیت ایام حزن و اندوه آل الله و شهادت سید و سالار شهیدان حضرت امام حسین (ع) و ۷۲ تن از یاران باوفای آن حضرت، ۱۷ مرداد ماه “روز خبرنگار” را گرامی داشته و با تقدیر از مجاهدت و شجاعت دست اندرکاران حوزه خبر و خبررسانی، آرزوی توفیق روزافزون برای تلاشگران عرصه آگاه سازی و هدایتگری افکار عمومی به سوی حقیقت و اعتلای جامعه اسلامی را از درگاه پروردگار متعال مسئلت دارد.

منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار