فرماندار روانسر:
فرماندار روانسر گفت: ۴۳۳ میلیارد ریال اعتبار جدید برای تکمیل طرح‌ها و پروژه‌های عمرانی و خدماتی این شهرستان، میان دستگاه‌های اجرایی متولی توزیع شد.
کد خبر: ۱۰۶۰۳۲۱
تاریخ انتشار: ۱۵ مرداد ۱۴۰۱ - ۰۹:۱۷ 06 August 2022

سعدی مصطفی زاده در گفتگو با خبرنگار تابناک کرمانشاه اظهار کرد : این اعتبارت برای ۶۵ طرح و پروژه عمرانی در ۱۵ سرفصل در نظر گرفته شده و محل تامین آن از منابع استانی، متوازن و نفت و گاز است.

وی مهمترین طرح‌ها را تعمیر، نگهداری و تجهیز راه‌ها، اجرای طرح هادی روستایی، توسعه زیرساخت‌های شهرک صنعتی، توسعه و بازسازی شبکه آب آشامیدنی شهرستان، تکمیل و بهسازی کانال‌های آب رسانی کشاورزی را اعلام کرد.

فرماندار روانسر با بیان اینکه اصلی‌ترین ملاک توزیع اعتبارات تکمیل پروژه‌های نیمه تمام است، ادامه داد: با توجه به نیازسنجی صورت گرفته بیشترین اعتبارات شهرستان به حوزه راه و آب و کشاورزی و گردشگری اختصاص یافته است.

مصطفی زاده اضافه کرد: افزایش رضایتمندی مردم و اشتغالزایی از دیگر اولویت توزیع اعتبارات است و مدیران دستگاه‌های اجرایی شهرستان با جدیت پیگیر جذب اعتبارات طرح‌های مصوب کمیته برنامه‌ریزی باشند.

وی گفت: مهمتر از توزیع اعتبارات، جذب آن است که باید برای جذب اعتبارات استانی و ملی و سفر ریاست جمهوری که در حوزه‌های مختلف مصوبات خوبی برای شهرستان داشته، بیشتر تلاش کنیم.

فرماندار روانسر یادآور شد: اعتبارات سال گذشته شهرستان ۵۱۰ میلیارد ریال بود که حدود ۴۹ درصد آن معادل ۲۵۰ میلیارد ریال تخصیص پیدا کرد.

منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار