مدیرکل آموزش و پرورش استان کرمانشاه از فعال شدن ۲۰ پایگاه از سوی آموزش و پرورش استان برای مشاوره و انتخاب رشته کنکوری‌ها خبر داد.
کد خبر: ۱۰۶۰۰۹۸
تاریخ انتشار: ۱۳ مرداد ۱۴۰۱ - ۱۴:۰۹ 04 August 2022

به گزارش خبرگزاری تابناک کرمانشاه به نقل از ایسنا سلمان محمدی، اظهار کرد: از این تعداد هشت پایگاه در شهر کرمانشاه و مابقی در شهرستان‌های استان فعال است.

محمدی با اشاره به فعال شدن پایگاه‌های انتخاب رشته آموزش و پرورش استان از روز شنبه (۱۵ مرداد)، گفت: این پایگاه‌ها تا پایان مهلت انتخاب رشته کار مشاوره و انتخاب رشته داوطلبین مجاز را انجام خواهند داد.

مدیرکل آموزش و پرورش استان کرمانشاه با تاکید بر اینکه کار انتخاب رشته در پایگاه‌های انتخاب رشته آموزش و پرورش توسط نرم‌افزار‌های معتبر و آنلاین انجام می‌شود، افزود: در این پایگاه‌ها علاوه بر کار انتخاب رشته، مشاوره نیز به کنکوری‌ها ارائه می‌شود.

محمدی هزینه مشاوره و انتخاب رشته در پایگاه‌های آموزش و پرورش را برای هر داوطلب ۱۵۰هزار تومان اعلام کرد.

محمدی در ادامه به داوطلبین مجازی که قصد انتخاب رشته دارند، خواست برای انتخاب رشته خود به پایگاه‌های معتبر مراجعه کرده و با هر کسی مشورت نکنند.

مدیرکل آموزش و پرورش استان کرمانشاه با بیان اینکه انتخاب رشته باید بر اساس توانایی، علایق و استعداد‌های داوطلب انجام شود، تاکید کرد: داوطلبین مجاز به انتخاب رشته باید با در نظر داشتن شرایط دانشگاه، رشته و آینده شغلی آن و نیز شرایط خانوادگی و شخصی خود انتخاب رشته کنند.

وی ادامه داد: داوطلبین حتما با در نظر گرفتن توانایی‌های جسمی و روحی خود انتخاب رشته کنند و مثلا اگر تحمل زندگی و تحصیل در شهر دیگری در خوابگاه را ندارند، از انتخاب شهر‌های دور از محل سکونت خود برای تحصیل صرف نظر کنند.

منبع: ایسنا
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار