رئیس کل دادگستری استان کرمانشاه:
رئیس کل دادگستری استان کرمانشاه گفت: بنای مدیریتی در دادگستری بر مصالحه، پیشگیری و تعامل با مردم است.
کد خبر: ۱۰۵۹۹۱۹
تاریخ انتشار: ۱۲ مرداد ۱۴۰۱ - ۱۳:۰۸ 03 August 2022

به گزارش خبرنگار تابناک کرمانشاه دومین نشست شورای خیرین استان کرمانشاه به منظور انتخاب اعضای اصلی با حضور و سخنرانی رئیس کل دادگستری و جمعی از خیرین استان در سالن جلسات شهید قدوسی برگزار شد.

توسلی زاده در طلیعه این نشست با بیان اینکه تا فرصت داریم باید به هم نوع خود کمک کنیم یادآور شد نوع دوستی و کمک به هم نوع نیازمند نوعی هوشمندی است و از عهده هر کسی بر نمی‌آید.

رئیس کل دادگستری استان کرمانشاه افزود: ما می‌خواهیم کمک به هم نوع و شرکت در کار خیر را به عنوان یک فرهنگ ارزشی در سطح استان توسعه و تقویت کنیم و این مهم تنها در کمک‌های مالی خلاصه کمی شود بلکه هر کس هر توانی دارد و در حد بضاعت خود در امور خیر مشارکت کند.

توسلی زاده یادآور شد بنای ما حل همه مشکلات نیست بلکه با اولویت بندی مسائل استان تا جایی که ممکن و مقدور است در حل و رفع آن‌ها تلاش کنیم.

 وی افزود امروز که ما در اینجا هستیم برخی از هم نوعان و هم استانی‌های ما در خانه سلامت بهزیستی هستند که گا‌ها از قهرمانان ورزشی هم هستند و به شدت نیاز به کمک ما دارند.

توسلی زاده با بیان اینکه در دادگستری استان بنای مدیریتی بر پیشگیری، مصالحه و مشارکت همه مردم و مسئولین است افزود: دادگستری خانه همه مردم است و بنا داریم تا فرصت و مسئولیت داریم به مردم استان کمک کنیم.

 وی تاکید کرد: با کمک هم می‌توانیم بسیاری از مشکلات استات را حل کنیم و تشکیل این شورا به همین منظور و در راستای دستورالعمل ابلاغی از سوی قوه قضاییه مبنی بر نحوه مشارکت و تعامل نهاد‌های مردمی است.

وی اضافه کرد: این شورا می‌تواند در بسیاری از فعالیت‌های اجتماعی ورود کند و پیشگیری از وقوع جرم، میانجیگری و مصالحه، کمک به آسیب دیدگان و باز اجتماعی کردن آن‌ها، آموزش حرفه به بزه دیدگان و مواردی از این دست اموری عستندکه بنا داریم با حضور اعضای این شورا این مهمات را به سرانجام برسانیم.

 در این نشست اعضای حاضر به ارائه دیدگاه‌های خود در خصوص نحوه کار و عملکرد و بازدهی مطلوب پرداختند.

در ادامه از میان اعضای شورای خیرین استان، اعضای هیات مدیره متشکل از ۳ نفر به عنوان صاحبان امضا، ۳ نفر بازرس، ۳ نفر خزانه دار تحت نظارت دادگستری استان در هزینه کرد‌ها به ریاست رئیس کل و با حضور معاونین پیشگیری و توسعه حل اختلاف و با تشکیل جلسه به صورت ماهیانه و فصلی رسما وارد فعالیت اجتماعی شد.

منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار