معاون توسعه بازرگانی اداره جهادکشاورزی:
معاون توسعه بازرگانی و صنایع کشاورزی جهاد کشاورزی استان کرمانشاه از ذخیره مرغ منجمد مازاد مصرف کرمانشاه در انبار‌های استان خبر داد و گفت: قیمت روغن خوراکی به زودی کاهش خواهد یافت.
کد خبر: ۱۰۵۹۹۱۱
تاریخ انتشار: ۱۲ مرداد ۱۴۰۱ - ۱۱:۰۹ 03 August 2022

محمدرضا عباسی در گفتگو با خبرنگار تابناک کرمانشاه با اشاره به عدم کمبود مرغ در بازار استان، اظهار کرد: اگر تقاضا افزایش یابد به میزان لازم مرغ منجمد در انبار‌ها وجود دارد.

وی افزود: در صورتی که قیمت مرغ گرم موجود دربازار از قیمت مصوبج آن بالاتر برود ذخیره انبار‌ها جهت کاهش و تثبیت قیمت روانه‌ی بازار خواهیم کرد.

عباسی با اشاره در مورد کاهش قیمت روغن و برنج، عنوان کرد:پ دستورالعمل کاهش قیمت انواع روغن‌های مایع و جامد به تمام کارخانجات روغن کشور ابلاغ شده، تمام کارخانجات روغن کشور باید کاهش ۱۰ درصدی قیمت روغن خوراکی را اعمال کنند، همچنینچ برخی از تولیدکنندگان در فضای بازار رقابتی کاهش ۲۰ تا ۲۵ درصدی قیمت را لحاظ خواهند کرد، همچنین به علت فصل برداشت قیمت برنج نیز کاهش می‌یابد. پ

معاون توسعه بازرگانی و صنایع کشاورزی جهاد کشاورزی استان کرمانشاه گفت: در حقوق گمرکی و نرخ جهانی کاهش قیمت داشتیم و اگر دنبال بازار رقابتی هستیم همان‌طور که قیمت‌ها افزایش می‌یابد به همان ترتیب هم باید قیمت‌ها کاهش یابد.

وی در خصوص اقلام مورد نیاز هیئت‌ها افزود:با همکاری سازمان تبلیغات اسلامی، هیئت‌هایی که تقاضا برای دریافت اقلامی از قبیل برنج، مرغ، گوشت و شکر راشته باشند در اختیارشا قرار خواهیم داد.

منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار