رئیس کمیته پاورلیفتینگ استان کرمانشاه:
رئیس کمیته پاورلیفتینگ استان کرمانشاه گفت: "کرمانشاه" امسال میزبان مسابقات انتخابی تیم ملی بدنسازی و پرورش اندام جهت اعزام به مسابقات آسیایی است.
کد خبر: ۱۰۵۹۸۱۵
تاریخ انتشار: ۱۱ مرداد ۱۴۰۱ - ۲۱:۳۴ 02 August 2022

وحید ذوالقدر در گفتگو با خبرنگار تابناک کرمانشاه در خصوص میزبانی کرمانشاه در مسابقات انتخابی تیم ملی بدنسازی و پرورش اندام جهت اعزام به مسابقات آسیایی، اظهار کرد: این مسابقات از ١٩ مرداد ماه سال جاری در سالن امام خمینی (ره) برگزار و تا ٢١ مرداد ماه ادامه خواهد داشت.

وی افزود: ورزشکاران از رشته های فیزیک، فیزیک کلاسیک، بادی بلیدینگ و ماسکولار در این مسابقه حضور می یابند.

وی با بیان اینکه شرکت کنندگان در این مسابقات از سراسر کشور خواهند بود، خاطر نشان ساخت: این مسابقات انتخابی تیم ملی مسابقات آسیایی قرقیزستان
است و نفرات برتر (اول تا سوم) به اردوی تیم ملی دعوت می شوند و نفرات برتر اردو نیز به مسابقات آسیایی اعزام خواهند شد.

رئیس کمیته پاور لیفتینگ استان کرمانشاه با اشاره به عدم دستیابی کرمانشاه به امتیاز برگزاری این مسابقات، طی ٢۵ سال گذشته، تصریح کرد: این مسابقات اغلب در استان های تهران و اصفهان برگزار شده که خوشبختانه با تلاش هیئت و کمیته پاورلیفتینگ استان توانستیم میزبانی این مسابقات را اخذ کنیم که این اتفاق قطعا برای ورزش پاورلیفتینگ و پرورش اندام استان مثمر ثمر خواهد بود.

وی در خصوص شرایط ورزشکاران پاورلیفتینگ استان برای شرکت در مسابقات انتخابی آسیا، یادآور شد:
ورزشکاران استانی از آمادگی لازم برخوردار هستند و با یاری خداوند در تمام دسته های وزنی نفرات برتر خواهیم داشت.

ذوالقدز با اشاره به حضور چندین داور بین المللی پاورلیفتینگ در کرمانشاه از تلاش برای حضور این داوران در مسابقات انتخابی آسیا خبر داد و گفت:
پاورلیفتینگ و پرورش اندام جزو پر طرفدارترین ورزش ها و بدنسازی به نوعی مادر تمامی رشته هاست لذا توقع حمایت و توجه ویژه مسئولین را از آن داریم

منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار