سرپرست دفتر مرکز اسلامی استان کرمانشاه گفت: علما و روحانیون باید دغدغه بیشتری نسبت به مسائل دینی و مذهبی داشته باشند و در این راستا خود را به سلاح علم و تقوا مجهز کنند.
کد خبر: ۱۰۵۹۵۳۶
تاریخ انتشار: ۱۰ مرداد ۱۴۰۱ - ۱۴:۳۲ 01 August 2022

به گزارش خبرگزاری تابناک کرمانشاه به نقل از ایرنا، حجت الاسلام «حسن منتظری» روز دوشنبه در جمع روحانیون و ائمه جمعه و جماعات شهرستان روانسر و سومین دوره انتخابات شورای روحانیت و افتاء این شهرستان افزود: امروز گروه‌های تکفیری با بهره گیری از فضای مجازی هجمه‌های گسترده‌ای بر علیه خانواده‌ها و به ویژه نسل جوان انجام می‌دهند که باید به عنوان مبلغین دینی تلاش کنیم بخشی از مشکلات را برطرف کنیم.

وی با بیان اینکه مصمم هستیم که تحولی در شورای روحانیت شهرستان‌ها ایجاد کنیم تصریح کرد: مرکز اسلامی استان کرمانشاه برای تقویت این شورا‌ها و پاسخگویی کامل، جامع و شفاف به مسائل شرعی و اعتقادی به ویژه شبهات دینی اهتمام ویژه‌ای دارد.

امام جمه روانسر نیز در این نشست گفت: حضرت امام حسین (ع) متعلق به جامعه اسلامی است و اهل سنت معتقدند شهادت حضرت امام حسین (ع) رکن و ستونی برای ماندگاری اسلام و وحدت مسلمانان است.

ماموستا مُلا سید «محمد محمدی» با بیان اینکه اهل بیت (ع) و به ویژه امام حسین (ع) محور وحدت هستند، افزود: ادبا، شاعران، علما و نخبگان اهل سنت در خصوص شخصیت والای این بزرگواران آثار ارزشمندی تدوین کرده اند.

وی گفت: شهرستان روانسر در زمینه وحدت مردم و همراهی با نظام جایگاه ویژه‌ای دارد و در این میان نقش روحانیون بسیار ستودنی و اثرگذار است.

در پایان این نشست و با رای روحانیون شهرستان روانسر ماموستا ملا سید محمد محمدی، ماموستا ملا حسن پرویزی نیا، ماموستا ملایحیی شهبازی، ماموستا ملا عبدالرحمان مرادی و ماموستا ملا محمد محمودی به عنوان اعضای شورای روحانیت و افتا شهرستان روانسر انتخاب شدند.

شهرستان روانسر با ۴۷ هزار نفر جمعیت در ۶۰ کیلومتری شمال غربی کرمانشاه قرار دارد.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار