مدیرکل اوقاف و امور خیریه استان کرمانشاه از برگزاری سوگواره بصیرت عاشورایی در ۴۰ بقعه از بقاع متبرکه و امامزادگان استان خبر داد.
کد خبر: ۱۰۵۹۳۶۷
تاریخ انتشار: ۰۹ مرداد ۱۴۰۱ - ۱۴:۲۳ 31 July 2022

به گزارش خبرگزاری تابناک کرمانشاه حجت‌الاسلام محمد صالحی با اشاره به برگزاری سوگواره بصیرت عاشورایی با هدف تقویت باور‌های دینی و تبیین اهداف قیام عاشورا با بیان صحیح وقایع نهضت حسینی، گفت: این طرح از اول محرم شروع و تا آخر ماه صفر ادامه خواهد داشت.

وی اجرای ویژه برنامه احلی من العسل (همایش نوجوانان حسینی) در روز ششم محرم الحرام با هماهنگی ادارات آموزش و پرورش، ویژه برنامه شیرخوارگان حسینی (ع) در روز هفتم محرم الحرام، برگزاری برنامه‌های روز تاسوعا و عاشورای حسینی و شام غریبان، برگزاری نماز جماعت ظهر تاسوعا و عاشورا در بقاع متبرکه و خیابان‌های اطراف، برگزاری مراسم زیارت عاشورا و برگزاری همایش رهروان زینبی را از جمله برنامه‌های سوگواره بصیرت عاشورایی در استان اعلام کرد.

مدیر کل اوقاف و امور خیریه استان کرمانشاه راه اندازی کاروان عزای حسینی با اجرای مداحان و ذاکرین جوان و نوجوان، اجرای گروه‌های تغزیه خوانی و نصب تصاویر شهدا بویژه شهید سرافراز حاج قاسم سلیمانی در بقاع متبرکه را از دیگر برنامه‌های مجموعه اوقاف کرمانشاه در ماه محرم عنوان کرد.

وی همچنین از اعزام مبلغین به مناطق محروم خبر داد و گفت: در ایام ماه محرم ۳۰ نفر از مبلغان به مناطق محروم اعزام می‌شوند.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار