دبیر ستاد احیای امر به معروف و نهی از منکر استان کرمانشاه با بیان اینکه چهار شهید امربه معرف در استان داریم، گفت: دیدار با خانواده شهدای امر به معرف و غبارروبی مزار این شهدای بزرگوار از جمله برنامه‌های دهه اول محرم است.
کد خبر: ۱۰۵۹۰۴۱
تاریخ انتشار: ۰۸ مرداد ۱۴۰۱ - ۱۱:۰۱ 30 July 2022

به گزارش خبرگزاری تابناک کرمانشاه به نقل از فارس حجت‌الاسلام مسعود احمدی دبیر ستاد احیای امر به معروف و نهی از منکر استان کرمانشاه در جمع خبرنگاران در راستای تشریح برنامه‌های این ستاد در دهه اول محرم، اظهار کرد: برنامه‌های این دهه امسال با سه شعار «ملت حسینی»، «مطالبه‌گری آگاهانه» و «تبین مجاهدانه» آغاز خواهد شد.

وی ادامه داد: برنامه‌های روز اول این دهه از امروز به نام «نظارت همگانی و تعالی اجتماعی» شروع خواهد شد.

دبیر ستاد احیای امر به معروف و نهی از منکر استان کرمانشاه با بیان اینکه چهار شهید امربه معرف در استان داریم، گفت: دیدار با خانواده شهدای امر به معرف و غبارروبی مزار این شهدای بزرگوار از جمله برنامه‌های این دهه است.

وی با اشاره به دیگر برنامه‌های دهه اول محرم در استان، تصریح کرد: کرسی‌های آزاداندیشی با موضوع فریضتین؛ رزمایش سراسری امر به معروف؛ تدارک مسابقات مختلف؛ پخش تولیدات با موضوع فریضتین؛ تولید محتوای سخنرانان، مبلغین و مداحان در مساجد و هیئات؛ دیدار با ائمه جمعه، گروه‌های جهادی و اقشار مختلف مردم در راستای بحث ترویج فریضتین در این دهه؛ سخنرانی قبل از خطبه نماز جمعه با موضوع فریضتین و احیای آن از جمله برنامه‌های متنوع این دهه است.

دیدار با هنرمندان؛ فضاسازی مناسب شهری با همکاری شهرداری با موضوع ترویج فریضتین؛ حضور مسؤولان ستاد در صدا و سیما و تشریح برنامه‌ها؛ برگزاری نشست‌های تخصصی؛ حمایت از طرح‌های پژوهشی؛ برندسازی هشتگ‌های مختلف در فضای مجازی با دو هشتگ مردم مطالبه‌گر و همه مسؤولیم؛ تقدیر از گروه‌های مطالبه‌گر موفق؛ برگزاری نمایش و تئاتر خیابانی با موضوع فریضتین؛ برپایی غرفه‌ها و... از دیگر برنامه‌های دهه اول محرم امر به معروف و نهی از منکر در استان است که احمدی به آن‌ها اشاره کرد.

منبع: فارس
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار