مدیر کل بیمه سلامت استان کرمانشاه در گفتگو با تابناک:
مدیر کل بیمه سلامت استان کرمانشاه با اشاره به قوانین مربوطه در خصوص جوان سازی جمعیت، گفت: طرح بیمه درمان ناباروری در سازمان بیمه سلامت ایران در راستای جوانسازی جمعیت در حال اجرا است.
کد خبر: ۱۰۵۷۷۸۲
تاریخ انتشار: ۰۱ مرداد ۱۴۰۱ - ۱۵:۳۲ 23 July 2022

امید قادری در گفتگو با خبرنگار تابناک کرمانشاه اظهار کرد: سازمان بیمه سلامت موظف است برای درمان ناباوری و نازایی اقدام کند و مادران تا پایان شیر دهی و فرزندان را تا پایان پنج سالگی تحت پوشش قرار می‌دهد به این ترتیب بیمه هزینه‌ها را پرداخت می‌کند و زوج‌های نابارور تا سن ۴۹ سالگی تحت پوشش قرار می‌گیرند.

وی افزود: در استان کرمانشاه یک مرکز بیمه ایی، بیمارستان معتضدی تحت قرار داد بیمه سلامت می‌باشد و مرکز جهاد دانشگاهی تحت عنوان رویان را داریم، افرادی که به این مرکز مراجعه کنند و مدارک مستند خود را ارائه دهند، در قالب خسارات متفرقه هزینه‌ها را پرداخت می‌کنیم، چنانچه بیمه شده به صورت مستقیم به بیمارستان معتضدی مراجعه کند همان لحظه بیمه محاسبه می‌شود.

مدیر کل بیمه سلامت استان کرمانشاه ادامه داد: در سطح استان دو نشست در کنار قرارگاه جوانسازی جمعیت صورت گرفت که در کمیته بیمه قرارگاه سلامت و جوانسازی جمعیت، راهکار‌هایی در نظر گرفته شده، خدماتی از جمله بیمه نازایی مادران تا پایان شیر دهی، و فرزندان تا پایان ۵ سالگی تحت پوشش قرار می‌گیرند.

قادری تاکید کرد: از ابتدای شروع طرح از دی ماه سال گذشته تا کنون ۶۰۹ میلیون تومان بابت ۲۴۳ پرونده خدمات نازایی پرداخت کردیم، اگر فردی در این خصوص اسناد مستند خود را ارائه دهد، ادره کل بیمه سلامت استان کرمانشاه، اسناد را دریافت و در قالب خسارات متفرقه پرداخت می‌کند.

منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار