شهردار منطقه یک کلان‌شهر کرمانشاه گفت: دوازدهمین ایستگاه آتش نشانی شهرداری کرمانشاه و مجهزترین مرکز آموزش آتش‌نشانی غرب کشور در پارک شاهد این شهر احداث می‌شود.
کد خبر: ۱۰۵۷۴۳۴
تاریخ انتشار: ۳۰ تير ۱۴۰۱ - ۱۴:۴۹ 21 July 2022

به گزارش خبرگزاری تابناک کرمانشاه به نقل از ایرنا؛ «عادل سلیمانی» روز پنجشنبه در جریان بازدید از محل احداث ایستگاه جدید آتش نشانی کرمانشاه واقع در پارک شاهد به همراه رئیس سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری کرمانشاه، با بیان اینکه احداث این ایستگاه دومین ایستگاه آتش نشانی منطقه یک خواهد بود، افزود: موقعیت مناسب پارک شاهد این امکان را می‌دهد که درصورت وقوع هرگونه حادثه ای، دسترسی مناسبی به حوزه مناطق یک، پنج و هفت داشت.

وی ادامه داد: حجم ترافیک در منطقه یک بخصوص در محلات ٢٢ بهمن، همواره این نگرانی را برای عدم دسترسی مناسب به محل‌های حادثه ایجاد می‌کرد که اکنون با احداث این ایستگاه، زمان دسترسی به دور‌ترین نقطه از منطقه یک، پنج و هفت کاهش پیدا خواهد کرد.

شهردار منطقه یک کلان‌شهر کرمانشاه افزود: بنابر برنامه ریزی‌های صورت گرفته، امیدواریم ایستگاه دوازدهم آتش نشانی کرمانشاه در مهرماه سال جاری به بهره برداری برسد.

کلان‌شهر کرمانشاه بیش از یک میلیون نفر از جمعیت ۲ میلیونی استان را در خود جای داده و شهرداری در قالب هشت منطقه شهری به شهروندان این کلان‌شهر خدمات ارائه می‌دهد.

سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری کرمانشاه اکنون ۲۱۵ نیروی عملیاتی، ۱۱ ایستگاه و تعداد ۵۵ دستگاه خودروی عملیاتی در اختیار دارد.

منبع: ايرنا
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار