نماینده مردم کنگاور، صحنه و هرسین در مجلس شورای اسلامی گفت: حل مشکلات مربوط به آب و راه اولویت بخش بیستون است که با جدیت دنبال می‌شود.
کد خبر: ۱۰۵۵۶۶۲
تاریخ انتشار: ۲۰ تير ۱۴۰۱ - ۱۴:۴۱ 11 July 2022

به گزارش خبرنگار تابناک کرمانشاه به نقل از ایرنا«علی رضایی»، اظهار داشت: در روز‌های گذشته به همراه جمعی از مسئولان هرسین از تعدادی از روستا‌های بخش بیستون بازدید کردیم و از نزدیک در جریان مشکلات آن‌ها قرار گرفیتم تا درصدد رفع آن‌ها برآییم.

وی عنوان کرد: در این بازدید مشکلات روستا‌های عزیزآباد، گرمیانک، شمس آباد، چشمه کبود، قلعه محمد علی، بخش بیستون در حوزه آب و راه مورد بررسی قرار گرفت و راهکار‌هایی برای رفع آن‌ها مطرح شد.

عضو مجمع نمایندگان استان کرمانشاه در ادامه بیان کرد: اخیرا نشستی با استاندار داشتم و در این دیدار نیز طرح‌های مهم در حوزه‌های اقتصادی، تجارت و بازرگانی و صنعتی مورد بحث و بررسی قرار گرفت و هماهنگی‌های لازم برای پیگیری آن‌ها صورت گرفته است.

رضایی در ادامه به اختصاص چمن مصنوعی به شهرستان هرسین اشاره کرد و گفت: با پیگیری‌های انجام شده عملیات نصب زمین چمن مصنوعی هرسین به زودی آغاز می‌شود.

وی افزود: این پروژه را زمانی آغاز کردیم که با کمبود‌های مالی و اعتباری مواجه بودیم، اما به لطف خداوند و پیگیری‌های مداوم صورت گرفته شاهد حل مشکلات و استقرار پیمانکار جهت انجام مراحل پایانی هستیم اعتبار لازم برای تکمیل چمن این شهرستان تامین و پیمانکار آن مشخص شده و به زودی چمن استادیوم هرسین پهن خواهد شد.

نماینده مردم کنگاور، هرسین و صحنه در مجلس گفت: با پیگیری‌های انجام شده مسیر حادثه خیز بابازید- پریوه به طول ۵۰۰ متر که از سال ۹۶ تاکنون تعطیل شده بود فعال و امسال بخش اصلی آن به اتمام می‌رسد.

این نماینده مردم در مجلس عنوان کرد: با تلاش‌های انجام شده با احداث درمانگاه تامین اجتماعی برای شرق استان کرمانشاه موافقت شد.

رضایی گفت: هر سه شهرستان با توجه به اینکه هرکدام ۲۵ هزار نفر بیمه شده اصلی و تبعی داشتند، اما هیچکدام درمانگاه تامین اجتماعی نداشتند که با پیگیری‌های انجام شده و جلسات با وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی و رییس سازمان تامین اجتماعی با احداث درمانگاه تامین اجتماعی برای هر سه شهرستان موافقت شد.

منبع: ايرنا
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار