رئیس پلیس مبارزه با مواد مخدر استان کرمانشا
رئیس پلیس مبارزه با مواد مخدر استان کرمانشاه گفت: پلیس با همکاری مردم و تلاش دستگاه‌ها با محوریت پلیس مبارزه با مواد مخدر در سال گذشته موفق به کشف ۵۴۰۰ کیلو انواع مواد مخدر در استان شد.
کد خبر: ۱۰۵۴۸۴۹
تاریخ انتشار: ۱۵ تير ۱۴۰۱ - ۱۱:۰۰ 06 July 2022

سرهنگ فلاحی در گفتگو با خبرنگار تابناک کرمانشاه اظهار کرد: یکی از اولویت‌های کلان جمهوری اسلامی ایران به واسطه وجود چالش‌ها و آسیب‌ها در سطح جامعه، بحث مبارزه با مواد مخدر است.

وی افزود: در این راستا با تلاش شباه روزی پلیس و همکاری مردم بیش از ۴ هزار نفر خرده فروش دستگیر و به مراجع قضایی تحویل داده شدند.

رئیس پلیس مبارزه با مواد مخدر استان کرمانشاه ادامه داد: عمده دستگیری‌های، دستگیری باند مواد مخدر، خرده فروشان، معتادان متجاهر بوده است که بیش از ۷۷۰۰ نفر را از سال گذشته تا کنون دستگیر کرده و با تشکیل پرونده به مقامات قضایی تحویل داده ایم.

وی اضافه کرد: بیش از پنج هزار و چهارصد کیلو  انواع مواد مخدر توسط نیروی انتظامی استان با محوریت پلیس مبارزه با مواد مخدر طی یک سال گذشته کشف کردند.بخشی از موادی که قابلیت دارویی دارد توسط نیروی انتظامی به مراکز علوم پزشکی تحویل داده می‌شود.

فلاحی در پایان گفت: نزدیک به ۹۲۰ کیلو مواد مخدر که قابلیت دارویی ندارد از قبیل، هروئین، حشیش در طی مراسم خاصی با حضور استاندار امحا شد.

منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار