سرپرست فرمانداری کرمانشاه:
سرپرست فرمانداری کرمانشاه با تاکید بر اینکه کرمانشاه در جایگاهی که باید باشد، نیست، گفت: انتظار می‌رود مدیران شهرستان اهتمام بیشتری برای حل مشکلات داشته باشند و با کار جهادی به میدان بیایند.
کد خبر: ۱۰۵۴۸۳۸
تاریخ انتشار: ۱۵ تير ۱۴۰۱ - ۱۰:۳۸ 06 July 2022

به گزارش خبرنگار تابناک کرمانشاه ابراهیم رحیمی‌زنگنه اظهار کرد: کلانشهر کرمانشاه با بیش از یک میلیون و ۱۵۳ هزار جمعیت، نفر یکی از شهر‌های بزرگ و در عین حال مظلوم کشور است.

رحیمی‌زنگنه با اشاره به پیشینه تاریخی و تاثیرگذاری بالای کرمانشاه در ابعاد مختلف سیاسی، فرهنگی و ... گفت: کرمانشاه با جان فشانی‌هایی که در دوران دفاع مقدس داشته و هزاران شهید تقدیم اسلام و انقلاب کرده، در جایگاهی که باید باشد، نیست و هنوز گرفتار مباحث زیربنایی است و مشکل تامین آب و برق و ... دارد که این‌ها دردناک است.

سرپرست فرمانداری کرمانشاه با تاکید بر اینکه کرمانشاه آنچه در حوزه زیرساخت‌ها ضرورت یک کلانشهر است را ندارد، تصریح کرد: این شهر با همه ظرفیت‌هایی که دارد، چالش‌های زیادی دارد که شاید بقیه کلانشهر‌ها آن چالش‌ها را نداشته باشند.

رحیمی‌زنگنه اضافه کرد: اگر در گذشته در بعد کلان به کرمانشاه نگاه ویژه شده بود و مشکلات آن درست و حسابی حل شده بود، امروز مشکلات زیرساختی نداشت.

سرپرست فرمانداری کرمانشاه اشاره‌ای هم به تعطیلی زودهنگام نانوایی‌های شهر کرمانشاه داشت و گفت: نانوایی‌های کرمانشاه زودتر از موعد رسمی تعطیل می‌شوند و در کلانشهر کرمانشاه مردم مجبورند در صف نان بایستند، درحالیکه دیگر کلانشهر‌ها چنین معضلی ندارند.

رحیمی زنگنه با اشاره به ضرورت استفاده از دانش روز در مدیریت شهرستان، گفت: مدیران باید از آخرین دستاورد‌های علمی برای مدیریت استفاده کنند و مثلا در حوزه کشاورزی باید مشخص باشد که کشاورز فلان منطقه در شهرستان باید چه محصولی و در چه زمانی بکارد که بتواند در عین سود بیشتر، از سرمایه‌های آب، خاک و ... شهرستان هم حفاظت کند و لااقل در این شرایط کم‌آبی و بحران آب محصول  آب‌بر نکارد.

وی با ابراز تاسف از وجود سبزیکاری‌های آلوده در کلانشهر کرمانشاه، گفت: نباید حتی یک متر هم سبزی‌کاری آلوده در شهرستان داشته باشیم و باید با این دسته کشاورزان برخورد جدی شود، چون سلامت مردم شوخی بردار نیست.

سرپرست فرمانداری کرمانشاه در ادامه با اشاره به احتمال بالا رفتن آمار ابتلا به کرونا و وبا در شهرستان، گفت: از مردم شهرستان می‌خواهیم ماسک‌ها را دوباره بزنند.

رحیمی‌زنگنه با بیان اینکه مدیران و مسئولان شهرستان کرمانشاه باید نسبت به مشکلات دغدغه‌مند باشند، گفت: انتظار می‌رود مدیران شهرستان اهتمام بیشتری برای حل مشکلات داشته باشند و با کار جهادی به میدان بیایند.

وی با اشاره به اهمیت پاسخگو بودن مدیران، گفت: مردم دیگر از شعار دادن خسته شده‌اند و عمل مسئولین را نگاه می‌کنند و باید در عمل مردمی و جهادی کار کنند.

رحیمی زنگنه در ادامه با اشاره به ضرورت آموزش مردم در حیطه‌های مختلف گفت: اگر فقط بتوانیم سرانه مطالعه، فرهنگ کار و میزان رعایت حقوق شهروندی را در کرمانشاه بالا ببریم، می‌توانیم به توسعه شهرستان امیدوار بوده و موج فرهنگی در شهر ایجاد کنیم.

منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار