ستاندار کرمانشاه:
استاندار کرمانشاه گفت: در کرمانشاه محصولات بسیار ممتاز و باکیفیتی تولید می‌شوند و باید این تولیدات در قالب برند‌های کرمانشاهی به همه دنیا معرفی شوند.
کد خبر: ۱۰۵۴۸۰۱
تاریخ انتشار: ۱۵ تير ۱۴۰۱ - ۰۷:۱۰ 06 July 2022

به گزارش خبرنگار تابناک کرمانشاه بهمن امیری مقدم در نشست ستاد اقتصاد اقتصاد مقاومتی استان که با حضور رئیس دادگستری استان، دادستان کرمانشاه، رئیس سازمان صمت استان و نمایندگان بخش خصوصی و با محوریت ساماندهی تولید و تهیه لباس فرم و لباس کار موردنیاز ادارات و ارگان‌های دولتی و مجموعه‌های غیر دولتی برگزار شد؛ عنوان کرد: ایجاد اشتغال برای جوانان کرمانشاهی اولویت اصلی استان است و همه باید در برابر این مهم احساس تکلیف کنند.

وی بکارگیری رویه‌ها و رویکرد‌هایی همچون مشتری مداری، توجه به سلیقه مردم، کیفیت مناسب، خلاقیت در تولید، تبلیغ هوشمندانه و قیمت مناسب را لازمه حضور موفقیت در بازار داخلی و خارجی دانست و گفت: تولید بی کیفیت و بازاری، رقابتی نبودن قیمت‌ها، تخریب برند‌های کرمانشاهی و رفتار‌های نامناسب با مشتریان بزرگترین تهدید برای تولید و اشتغال استان است.

استاندار کرمانشاه تاکید کرد: هنگامی که اتحادیه‌ها تهیه یک سفارش را می‌پذیرند باید با کمک بهترین واحد‌های تولیدی عضو مجموعه، کالای مورد نظر را با بهترین کیفیت و کمترین قیمت تامین نمایند تا یک حلقه ارتباطی پایدار میان بخش تولید و بازار مصرف شکل بگیرد.

وی با اشاره به اینکه استان کرمانشاه از تولیدات متنوع و با کیفیتی برخوردار است که به شکل مناسبی معرفی نشده است، تاکید کرد: باید این برند‌های کرمانشاهی با دورنمای صادراتی به بهترین شکل به دنیا معرفی شوند.

استاندار کرمانشاه عدم آشنایی با ظرفیت‌های تولیدی کرمانشاه را دلیل خرید کالا‌های مشابه از دیگر استان‌ها دانست و تاکید کرد: دفترچه جامع معرفی تولیدات باکیفیت استان در حوزه‌های مختلف باید در شکل مناسبی تهیه شود و در اختیار مجموعه‌های مختلف دولتی و خصوصی قرار گیرد.

وی همچنین تاکید کرد: در راستای کمک به تولید و اشتغال، نیاز‌های استان در بخش‌های مختلف باید با اولویت تولیدات استان تامین شود.

امیری مقدم در بخش دیگری از سخنانش بر حمایت از اتحادیه دوزندگان استان در راستای تامین نیاز‌های حوزه لباس کار و لباس فرم ادارات و دستگاه‌ها و مجموعه‌های مختلف در استان گفت: بخش پوشاک استان یک حوزه بسیار اشتغال زاست که در صورت حمایت‌های لازم، علاوه بر ظرفیت فعلی ۵ هزار شغل، توان ایجاد صد‌ها شغل خانوادگی را هم دارد.

وی تاکید کرد: اتحادیه دوزندگان علاوه بر تامین نیاز‌های استان باید به سمت صنعتی شدن، برندسازی و تولیدات صادرات محور گام بردارد.

در این نشست مقرر شد در راستای حمایت از تولیدات داخل استان، با محوریت سازمان صمت و براساس ضوابط قانونی، تفاهم نامه‌ای با اتحادیه دوزندگان برای تهیه لباس فرم و لباس کار مورد نیاز ادارات و ارگان‌های دولتی و بخش خصوصی منعقد شود.

منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار