رییس اداره دامپزشکی کرمانشاه گفت: از ابتدای سال تاکنون نزدیک به ۲۱ رأس دام سنگین و ۱۰۵ رأس دام سبک از کشتارگاه‌ها ضبط و امحا شده است.
کد خبر: ۱۰۵۴۶۸۴
تاریخ انتشار: ۱۴ تير ۱۴۰۱ - ۱۴:۵۰ 05 July 2022

به گزارش خبرنگار تابناک کرمانشاه به نقل از فارس از کرمانشاه، تورج کرمیان رییس اداره دامپزشکی کرمانشاه امروز در جمع خبرنگاران در راستای طرح برخورد با کشتار غیرمجاز دام در شهرستان، اظهار کرد: تیم مشترک از روز شنبه هفته جاری با همکاری دامپزشکی، بهداشت، اجراییات شهرداری، خدمات شهری، محیط زیست، اصناف و نیروی انتظامی در دو نوبت صبح و ظهر اقدام به برخورد با کشتار غیرمجاز دام در سطح شهر می‌کنند.

وی ادامه داد: از روز شنبه تا به امروز بیش از ۸۰۰ کیلوگرم انواع گوشت از کشتار غیرمجاز جمع‌آوری و تعداد سه پرونده تشکیل و نسبت به دستگیری افراد متخلف هم مطمئنا با توجه به بحرانی شدن موضوع اقدام خواهد شد.

رییس اداره دامپزشکی کرمانشاه تصریح کرد: سال گذشته بیش از ۶۰ تُن انواع فرآورده‌های خام دامی غیرقابل مصرف در سطح شهر جمع‌آوری، نزدیک به ۲۶ پرونده در این خصوص تشکیل و ۱۲ واحد متخلف پلمب و همچنین ۱۴ دستگاه خودرو متخلف هم توقیف شد.

وی موفقیت در طرح را منوط به همکاری مردم در عدم استقبال از خرید گوشت کشتار غیرمجاز دانست و گفت: از ابتدای سال تاکنون نزدیک به ۲۱ رأس دام سنگین و ۱۰۵ رأس دام سبک از کشتارگاه‌ها ضبط و امحا شده در حالی که در کشتار غیرمجاز دام هیچگونه نظارتی بر سلامت لاشه دام ذبح شده صورت نمی‌گیرد.

منبع: فارس
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار