فرماندار سرپل ذهاب:
فرماندار سرپل ذهاب گفت:کار سپاه از بدو تاسیس تا به امروز گره گشایی از کار مردم است و سپاه پاسداران نیز منشاء خیر و برکت است و با احداث درمانگاه دندانپزشکی شهید ایازی امید مضاعف تری در دل مردم ایجاد خواهد شد.
کد خبر: ۱۰۵۴۵۸۷
تاریخ انتشار: ۱۴ تير ۱۴۰۱ - ۰۹:۱۰ 05 July 2022

صدراله بابلی در گفتگو با خبرنگار تابناک کرمانشاه اظهار کرد: درمانگاه دندانپزشکی شهید ایازی به همت موسسه خدمات درمانی بسیجیان کل کشور، سپاه حضرت نبی اکرم (ص) استان کرمانشاه و فرمانده سپاه ناحیه سرپلذهاب، شهردار، مسولین و خیرین در شهرستان سرپل ذهاب افتتاح شد. این اقدام ارزنده سپاه پاسداران در کنار صد‌ها خدمات مهم دیگر بسیار باارزش است و رضایت مردم در پی خواهد داشت.

فرماندار سرپل ذهاب اظهار داشت:کار سپاه از بدو تاسیس تا به امروز گره گشایی از کار مردم است و سپاه پاسداران نیز منشاء خیر و برکت است و بااین اقدام امید مضاعف تری در دل مردم ایجاد خواهد شد.

وی اشاره کرد: بحث سنوگرافی خواهران در شهرستان مورد دغدغه بانوان است و با توجه به کثرت جمعیت و مراجعه از دیگر شهرستان‌های همجوار نیاز ضروری و اولیه بیماران است که باید به آن توجه کنیم.

بابلی در ادامه گفت: تفکر سپاه پاسداران و بسیج در شکل گیری انقلاب و در دوران دفاع مقدس و بعد از آن یک تفکر حفاظت و حراست از انقلاب و دستاورد‌های انقلاب است.

فرماندار سرپل ذهاب گفت: هرجا نام بسیج و سپاه است شاهد خدمات شایسته و قابل تحسین هستیم، و همواره مدافع نظام و پیرو خط امام راجل و ولابت فقیه هستند و امروز خدمات سپاه اقدامات مختلف در بعد اجتماعی سیاسی فرهنگی و عمران و آبادانی مشهود است.

وی یادآور شد: در عرصه‌های مختلف زلزله، سیل، کرونا، و محرومیت زدایی سپاه و بسیج خط مقدم هستند و این تفکر بسیجی ماندگار و ارزشمند است و با فرماندهی مقام معظم رهبری جهان را درنوردیده است و این یک افتخار بزرگ است.

منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار