امام جمعه ایلام؛
امام جمعه ایلام بیان داشت: مدیران باید بتوانند سرمایه گذاری را در استان رونق دهند اما به جای تسهیل در این امر خود مانعی برای اشتغال و سرمایه گذاری شده‌اند و نمی‌توانند سرمایه گذاری را که قصد سرمایه گذاری را در استان را دارد جذب و نگهداری کنند.
کد خبر: ۱۰۵۴۵۷۶
تاریخ انتشار: ۱۴ تير ۱۴۰۱ - ۱۰:۱۵ 05 July 2022

 به گزارش تابناک ایلام؛ حجت الاسلام الله نور کریمی تبار  افزود: : بیکاری مشکل اصلی استان است چگونه هزاران نیروی انسانی غیربومی در مشاغل مختلف در ایلام بکارگیری شده‌اند و بسیاری از کارهای ما دست غیر بومی‌های استان‌های دیگر است.

وی گفت: پرداخت مالیات برای افراد یکسان نباشد و کسانی که گردش مالی بالایی دارد با کسی که تمام سرمایه‌اش به میلیون نمی‌رسد باید تفاوت داشته باشد و برای تحقق عدالت باید در اجرای قانون انعطاف وجود داشته باشد.

کریمی تبار ادامه داد: نباید برای تحول در ایلام تنها منتظر مرکز باشیم، با توجه به ظرفیت‌های خوب و استثنایی استان از جمله معادن، گاز، نفت، خاک حاصلخیز، آب و نیروی انسانی، می‌توان جهش قابل توجهی در حوزه‌های مختلف ایلام ایجاد کرد.

امام جمعه ایلام خاطرنشان کرد: باید حالت روزمرگی خارج شویم و با ایجاد گروه‌های اندیشه ورز و نخبه‌های خوش فکر نقاط ضعف و قوت شناسایی و راهکارها ارائه و براساس آنها برنامه‌های کوتاه مدت و بلند مدت مطرح شود./ع

بیشتر بخوانید:

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار