استاندار کرمانشاه:
استاندار کرمانشاه با تاکید بر ضرورت توسعه شرکت‌های بزرگ تولیدی استان و حرکت به سمت دانش و فناوری روز گفت: دولت سیزدهم با تمام توان از تولید داخلی حمایت می‌کند.
کد خبر: ۱۰۵۴۵۷۴
تاریخ انتشار: ۱۴ تير ۱۴۰۱ - ۰۷:۲۷ 05 July 2022

به گزارش خبرنگار تابناک کرمانشاه بهمن امیری مقدم در پایان بازدید از شرکت کشت و صنعت دشت سبز غرب در سالن جلسات این شرکت اظهار کرد: حرکت صنایع تبدیلی کشاورزی به سمت فناوری‌های نوین و دانش روز و یک مسیر اجتناب‌ناپذیر است.

وی افزود: صنایع و تولیدکنندگان بزرگ حوزه کشاورزی استان اگر خود را به علم روز مجهز و از کمک شرکت‌های دانش بنیان بهره‌مند شوند، در تولید محصول، اشتغالزایی و ثروت گام‌های بسیار بزرگی برخواهند داشت.

استاندار کرمانشاه همچنین تاکید کرد که مدیریت ارشد استان حمایت از واحد‌های تولیدی و کمک به توسعه صنایع تبدیلی کشاورزی را اولویت مهم و قطعی خود می‌داند و در این زمینه تمام توان خود را به میدان آورده‌است.

امیری‌مقدم همچنین بر ضرورت تقویت فرهنگ کار و تلاش در استان کرمانشاه تاکید و عنوان کرد: ظرفیت‌های بی‌شماری در حوزه اشتغال و ثروت آفرینی در استان وجود دارد که اگر اقدامات مناسبی در حوزه مهارت آفرینی برای جوانان صورت گیرد، آنگاه می‌توان شاهد کاهش محسوس نرخ بیکاری کرمانشاه و شکوفایی ظرفیت‌های آن در بخش‌های مختلف بود.

به استاندار کرمانشاه بسیار امیدواریم

مظفر عبدالله، مؤسس و مالک شرکت کشت و صنعت دشت سبز غرب نیز در سخنانی از عزم این شرکت برای بهره‌گیری از فناوری‌های نوین تولید در حوزه کشاورزی خبر داد و گفت: در این زمینه نیازمند حمایت و توجه ویژه دولت هستیم.

وی با تمجید از نگاه ویژه و حمایت قاطع استاندار کرمانشاه از تولیدکنندگان استان گفت: ما به رویکرد و همت آقای امیری مقدم بسیار امیدواریم.

منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار