مدیر روابط عمومی شرکت آب و فاضلاب استان کرمانشاه گفت: مشترکین شهرک‌های شهرداری، متخصصین، ژاندارمری، صدرا و پردیس شهر کرمانشاه فردا از ساعت ۱۰ صبح لغایت ۱۸ با افت فشار و یا قطعی آب مواجه خواهند شد.
کد خبر: ۱۰۵۴۴۶۳
تاریخ انتشار: ۱۳ تير ۱۴۰۱ - ۱۴:۳۸ 04 July 2022

به گزارش خبرنگار تابناک کرمانشاه به نقل از مدیر روابط عمومی شرکت آب و فاضلاب استان کرمانشاه، اظهار کرد: در حال حاضر با توجه به فصل گرم سال و روشن شدن کولر‌های آبی همواره سرویس کردن کولر‌های آبی ضرورت دارد.

وی در خصوص افت فشار آب در ساختمان‌های طبقاتی بر نصب پمپ بعد از مخزن همچنان تأکید داشت و تصریح کرد: بعد از کنتور باید منبع را به کار گرفت تا بعد از منبع با نصب پمپ، آب به طبقات بالا برسد.

مدیر روابط عمومی شرکت آب و فاضلاب استان کرمانشاه تصریح کرد: با توجه به اینکه امور آبفا منطقه یک عملیات تعویض یک مورد شیروان در این منطقه را در روز سه‌شنبه ۱۴ تیرماه ۱۴۰۱ در دستور کار خود دارد، مشترکین شهرک‌های شهرداری، متخصصین، ژاندارمری، صدرا و پردیس در این روز از ساعت ۱۰ صبح لغایت ۱۸ با افت فشار و یا قطعی آب مواجه خواهند شد.

وی از شهروندان ساکن در مناطق مذکور خواست، با مدیریت در مصرف آب و اجتناب از مصارف غیرضروری، همکاری لازم را با این شرکت داشته باشند و پرسنل شرکت آب و فاضلاب استان را در مسیر خدمت‌رسانی مطلوب یاری کنند.

مرادی در پایان، گفت: سامانه تلفنی ۱۲۲ حوادث و اتفاقات این شرکت، به صورت ۲۴ ساعت پاسخگوی مشترکین شرکت آب و فاضلاب استان کرمانشاه خواهد بود.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار