«جشن وصال» به مناسبت هفته ازدواج در کرمانشاه برگزار شد.
کد خبر: ۱۰۵۴۴۶۲
تاریخ انتشار: ۱۳ تير ۱۴۰۱ - ۱۴:۳۵ 04 July 2022

به گزارش خبرنگار تابناک کرمانشاه به نقل از فارس از کرمانشاه، مراسم «جشن وصال» به‌مناسبت هفته ازدواج پیش از ظهر امروز در سالن آمفی تئاتر اداره کل ورزش و جوانان استان کرمانشاه برگزار شد.

صابر رحیمی مدیرکل ورزش و جوانان استان کرمانشاه در این مراسم ضمن تبریک هفته ازدواج و تقدیر از خیرین، اظهار مرد: معاونت جوانان اداره کل تلاش بسیاری در حوزه جوانان داشته است

وی با اشاره به پرداخت تسهیلات ازدواج، افزود: رقم خوبی در سال گذشته پرداخت شده که جا دارد از مدیران بانک‌های عامل تشکر کرد.

رحیمی با بیان اینکه همدلی و همراهی مردم و مسؤولین می‌تواند مشکلات حوزه جوانان را رفع کند، تصریح کرد: با تلاش در ستاد ساماندهی جوانان، استان کرمانشاه از رتبه آخر به برتر رسیده است.

مدیرکل ورزش و جوانان استان کرمانشاه با بیان اینکه خانه جوان، خانه جوانان و مردم کرمانشاه است، گفت: این خانه جوان در هشت طبقه و با ۲ هزار و ۲۵۰ متر زیربنا دایر شده است که تمامی فعالیت‌های مربوط به جوانان در آن صورت می‌گیرد.

در ادامه این مراسم، جشن هفته ازدواج با اجرای گروه تواشیحی و جنگ شادی برگزار شد. همچنین خطبه عقد نمادین یک زوج قرائت و از خیرین، مسؤولین و مدیران بانک‌ها که در رفع مشکلات جوانان و تسریع ازدواج اقداماتی داشته‌اند، تقدیر شد.

گفتنی است، تعدادی جهیزیه با هزینه‌ای بالغ بر ۵۰۰ میلیون تومان به تعدادی از جوانان در شرف ازدواج اهدا شد.

منبع: فارس
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار