مدیرکل کمیته امداد ایلام:
مدیرکل کمیته امداد ایلام گفت: بانک سپه ۵۰۰ میلیارد ریال تسهیلات اشتغالزایی به مددجویان زیرپوشش واجد شرایط این نهاد پرداخت می کند.
کد خبر: ۱۰۵۴۳۸۵
تاریخ انتشار: ۱۴ تير ۱۴۰۱ - ۰۹:۳۰ 05 July 2022

به گزارش تابناک ایلام؛ رضا طاهری در دیدار با مدیر امور شعب بانک سپه ایلام افزود: امسال بر اساس هدف گذاری صورت گرفته ۱۲،۵ درصد تسهیلات اشتغالزایی تبصره ۱۶ برای اشتغال نیازمندان استان با مشارکت بانک سپه انجام می گیرد و از مبغ پیش بینی شده تاکنون ۴۰ درصد این میزان تخصیص داده شده است.

وی ادامه داد: با توجه به مشارکت بانک ها در پرداخت تسهیلات اشتغالزایی تبصره ۱۶، بانک سپه از بانک هایی است که بیشترین همکاری را با کمیته امداد در راستای توانمندسازی خانواده ها داشته و سال گذشته توانست به ۱۰۰ درصد تعهدات خود در این زمینه عمل کند.

مدیرکل کمیته امداد ایلام با ذکر اینکه اشتغال مسیر اصلی برای توانمندسازی مددجویان است افزود: با مشارکت بانک سپه ایلام در مجموع ۲۱۵ طرح اشتغال زایی نیازمندان مددجوی زیر پوشش اجرایی خواهد شد.

به گفته طاهری، با توجه به سیاست های توانمندسازی کمیته امداد برای مددجویان، ایجاد اشتغال برای نیازمندان اصلی ترین مسیر کمیته امداد در این زمینه است.

مدیر امور شعب بانک سپه استان ایلام نیز در این دیدار با عنوان اینکه مشارکت در توانمندسازی نیازمندان از افتخارات بانک سپه استان ایلام است، گفت: همکاری در این زمینه از اولویت های مهم این بانک است.

علیرضا آیینی با عنوان اینکه اشتغال از تاثیرگذارترین خدمات کمیته امداد است که ما را در یک ثواب بزرگ سهیم کرده است، اضافه کرد: تلاش ما این است امسال نیز به همه تعهدات اشتغال زایی خود عمل کرده و بهترین همکاری را با کمیته امداد داشته باشیم.

۷۰ هزار نفر در ایلام از خدمات کمیته امداد برخوردارند./ح

 

بیشتر بخوانید

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار