استاندار کرمانشاه:
استاندار کرمانشاه با اشاره به عقب افتادگی‌های استان طی دهه‌های گذشته گفت: دولت مردمی با تمام توان در پی آن است تا غبار رکود و فراموشی را از پروژه‌های مهم، اما راکد استان بزداید و آن‌ها را به سرانجام برساند.
کد خبر: ۱۰۵۴۳۶۸
تاریخ انتشار: ۱۳ تير ۱۴۰۱ - ۰۷:۰۵ 04 July 2022

به گزارش خبرنگار تابناک کرمانشاه بهمن امیری مقدم در آیین تکریم فرماندار سابق و معارفه فرماندار جدید شهرستان کرمانشاه که با حضور مدیران استان، فرماندهان نظامی و انتظامی، فعالان سیاسی و اجتماعی و بزرگان اقوام و ایلات کرمانشاه برگزار شد؛ عنوان کرد: اخلاص در مدیریت، کوشش و کار جهادی در مسیر خدمت صادقانه به مردم از ویژگی‌های مدیران دولت مردمی است.

 استاندار کرمانشاه افزود: آینده ایران اسلامی با هدایت عالمانه رهبر معظم انقلاب بسیار روشن است و امروز کشور ما در دنیا دارای عزت، احترام و جایگاهی تعیین کننده و ممتاز است و در همین راستا اولویت کاری امروز مدیران، باید امیدآفرینی در جامعه باشد.

وی در بخش دیگر از سخنانش گفت: کرمانشاه دارای یک جایگاه تاریخی، فرهنگی و مذهبی ارزشمندی در ایران است و همیشه باید مانند یک نگین در غرب کشور بدرخشد.

امیری مقدم عنوان کرد: روزگاری کرمانشاه شاهراه مبادلاتی، تجاری و مرکز غرب کشور بود، ولی جایگاه فعلی و شاخص‌های امروز تناسبی با گذشته کرمانشاه ندارد.

 وی کمرنگ شدن فرهنگ کار و تلاش در کرمانشاه را یکی از دلایل اصلی بیکاری و عقب ماندگی استان دانست و گفت: باید فرهنگ کار و تلاش جهادی و سختکوشی در همه عرصه‌ها گسترش یابد تا بتوان با کوشش بیشتر، عقب ماندگی‌ها را جبران کرد.

 مدیر ارشد استان در بخش دیگری از سخنانش از تلاش‌های ثمربخش صورت گرفته در ۶ ماه گذشته گفت و عنوان کرد: متاسفانه بسیاری از پروژه‌های کلیدی استان در حوزه بزرگراهی، فرودگاهی، سند نفت و گاز، طرح سردسیری و ... راکد و فراموش شده بود که با تلاش‌های صورت گرفته، اتفاقات خوبی در این حوزه رخ داده است.

وی افزود: پروژه بزرگراهی کرمانشاه یه کامیاران به دلیل رهاشدگی و رکود، سال هاست شاهد تصادف‌های مرگبار است، اما اکنون و طبق برنامه زمان بندی شده، تا شهریور ماه ۱۴۰۱ تکمیل شود.

امیری مقدم عنوان کرد: پروژه‌های مهم صنعتی در شهر‌های روانسر، سنقر و کنگاور و پروژه پالایشگاه آناهیتا سال‌هاست خاک می‌خورد و راکد باقی مانده است، ولی با تلاش‌ها و پیگیری‌های صورت گرفته شبانه‌روزی در ماه‌های اخیر بر روی ریل اجرایی افتاده‌اند و پروژه صنایع پایین دستی پتروشیمی در اسلام آباد هم راه اندازی می‌شود.

وی ادامه داد: همچنین انجام پروژه بسیار مهم تعمیر و نوسازی باند اصلی فرودگاه بین المللی کرمانشاه سال‌ها با بی توجهی کامل روبرو بوده و امسال با تلاش‌های انجام گرفته، وارد مرحله اجرایی شده است.

امیری مقدم در ادامه به غفلت ۱۰ ساله از رفع نقص خط انتقال آب شرب سد گاوشان به شهر کرمانشاه اشاره کرد و گفت: اجرای این پروژه بسیار مهم از زمستان سال ۱۴۰۰ شروع شد و امروز مشکلات آب شهر کرمانشاه بسیار کمتر از گذشته است و با لوله گذاری‌های بین خطوط، وضعیت آب شرب بسیار بهتر خواهد شد.

وی در ادامه به سامانه سردسیری پرداخت و گفت: خوشبختانه با پیگیری‌ها و رایزنی شبانه روزی، دولت مردمی اعتبار ویژه‌ای را برای طرح بزرگ سامانه سردسیری اختصاص داده و این مطالبه چندین ساله مردم کرمانشاه در حال تحقق است که اجرای آن بزودی کلید می‌خورد.

استاندار کرمانشاه در پایان از زحمات حدود هشت ساله و تلاش‌های ارزشمند فرماندار پیشین کرمانشاه تجلیل کرد و فرماندار جدید را مدیری از جنس مردم کرمانشاه و چهره‌ای علمی توصیف کرد که برای توسعه همه جانبه شهرستان کرمانشاه در حوزه‌های فرهنگی، اجتماعی و اقتصادی تمام توان خود را به کار خواهد بست.

منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار