استاندار کرمانشاه کسب موفقیت و درخشش ۲ واحد تولیدی "کابل باختر و مارپیچ باختر" را به عنوان واحد‌های نمونه ملی و انتخاب برترین کارآفرین جوان ملی کشور در سال ۱۴۰۰ را از این استان با صدور پیامی تبریک گفت.
کد خبر: ۱۰۵۴۲۱۹
تاریخ انتشار: ۱۲ تير ۱۴۰۱ - ۱۴:۳۹ 03 July 2022

به گزارش خبرنگار تابناک کرمانشاه به نقل از ایرنا، «بهمن امیری مقدم» در پیام خود عنوان کرد: شکوفاسازی پتانسیل‌های متعدد و بالقوه صنعت و معدن کرمانشاه از اولویت‌های مهم دولت مردمی در استان کرمانشاه است.

«بهمن امیری مقدم» گفت: وجود سه نماینده از استان کرمانشاه در بین برترین‌های صنعت و معدن کشور نشان از ظرفیت‌های ویژه کرمانشاه در این حوزه است که امید می‌رود با حمایت سرمایه گذاران و مدیران دغدغه‌مند منجر به تقویت تولید داخلی و ایجاد ثروت و اشتغال برای استان و کشور شود.

در مراسم بزرگداشت روز ملی صنعت و معدن شرکت‌های "کابل باختر و مارپیچ باختر" به عنوان واحد‌های نمونه ملی انتخاب و "جهاندار شکری" از کارآفرینان کرمانشاهی به عنوان برترین کارآفرین جوان ملی کشور در سال ۱۴۰۰ مورد تجلیل قرار گرفت.

اکنون بیش از هزار واحد صنعتی با سرمایه گذاری ۳۸ هزار و ۵۰۰ میلیارد ریال در استان کرمانشاه وجود دارد که باعث اشتغالزایی بیش از ۳۰ هزار نفر شده است.

استان کرمانشاه ظرفیت‌های زیادی در حوزه‌های مختلف دارد که یکی از همین ظرفیت‌های بزرگ در حوزه صنعت و معدن است.

آنگونه که مسوولان سازمان صنعت معدن و تجارت کرمانشاه می‌گویند احیای ۲۵ واحد صنعتی و معدنی امسال در اولویت اصلی مجموعه مدیریتی استان قرار گرفته است.

تسهیل روند رونق و شکوفایی واحد‌های تولیدی و صنعتی به عنوان مهمترین زیرساخت، جهت رفع معضل بیکاری و ایجاد اشتغال پایدار، همواره یکی از اولویت‌های برنامه‌ریزی مسوولان برای تقویت ظرفیت‌های صنعتی استان‌ها بوده است.

بخش وسیعی از مشکل صنعت و صنعتگران استان کرمانشاه، وجود طرح‌های راکد تولیدی، بحث تامین مالی و ارائه تسهیلات به واحد‌های صنعتی و تولیدی است که نیازمند توجه ویژه دولت در این بخش برای ادامه فعالیت واحد‌ها و جلوگیری از تعطیلی آن‌ها است.

منبع: ايرنا
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار