تابناک کرمانشاه گزارش می‌دهد:
نشست تودیع و معارفه فرماندار کرمانشاه صبح امروز در استانداری کرمانشاه برگزار شد و ضمن قدردانی از خدمات فضل الله رنجبر، ابراهیم رحیمی زنگنه به عنوان فرماندار جدید شهرستان کرمانشاه معرفی شد.
کد خبر: ۱۰۵۴۲۰۸
تاریخ انتشار: ۱۲ تير ۱۴۰۱ - ۱۳:۲۰ 03 July 2022

به گزارش خبرنگار تابناک کرمانشاه بهمن امیری مقدم در نشست تودیع و معارفه فرماندار کرمانشاه اظهار کرد: انقلاب اسلامی همواره به پشتوانه مردم ارزشی و ولایتمدار و امام و رهبر خود این نظام را نگاه داشتند، رهبری پیامی برای فعالان فضای مجازی مطرح می‌فرمایند: در بین مردم امید آفرینی کنید، امروز ناامیدی در کشور و استان ما بر ۶ اساس کلام رهبری در زمین دشمن فعالیت کردن است، توصیه به ایستادگی نیز از سوی رهبری همواره مورد تاکید است و می‌فرمایند: بایستید در مقابل ظلم‌هایی که ممکن است علیه کشور ما روا داشته شود.

وی افزود: امروز مسئولیت‌هایی که به ما واگذار شده، باید توجه داشت برای هر میز در اختیار ما حداقل ۲۰ نفر از جوانان شهید شده، مدیری که به این امر واقف باشد، آیا باید سر از پا برای خدمت نشناسد؟ یا خیانت کند؟! اگر فردی امروز در کسوت مدیریت در جمهوری اسلامی بخواهد سو استفاده و ندانم کاری کند باید پاسخگوی شهدا باشد، شهدای ما تاکید می‌کنند ما شهید شدیم برای اخلاص عمل شما و کوشا بودن در عمل و وجودتان را برای خدمت به مردم قرار دهید، اگر به این امر که مسئولیتشان ثمره خون شهدا است توجه نکنند حتما مشکلاتی در همین دنیا خواهند داشت.

وی با اشاره به تحریم‌های علیه جمهوری اسلامی ایران، گفت: ایستادگی ملت ما در مقابل چنین ظلم‌هایی قابل ارزش گذاری نیست، رهبری به خوبی ملت را شناختند و در این راستا فرمودند: ایستادگی کنید، ایستادگی امروز شما بسیار مهم است، اینکه دشمن نمی‌تواند ما را ببیند، دلیلش توانمندی و عزتمندی ایران اسلامی است، همچنین ایشان توصیه کردند، تنبلی نکنید، دقت کنید که کرمانشاه ما بسیار ارزشمند است و باید مانند نگین بدرخشد، باید دلایل بالقوه ماندن ظرفیت‌های استان را شناسایی کنیم، مردم ما و جامعه حق دارند از مسئولین مطالبه کنند و این بخشی از حقوق آن هاست، ما هم با پیشنهاد ارزنده و انتقاد خوب همراه هستیم.

وی تصریح کرد: فرهنگ بیکاری که سیاست غرب است در استان‌های دیگر به عنوان یک معظل قلمداد می‌شود، اما بیکاری در استان ما متاسفانه جایگاه دارد، اگر امروز استان دچار عقب ماندگی است بخشی از دلایل آن مرتبط با تنبلی است که باید با همت و تلاش حل شود، نباید روحیه تنبلی و کم کاری در مردم و مسئولین باشد.

امیری مقدم گفت: در ۵ ماه گذشته اتفاقات خوبی در استان افتاده، جاده کامیاران به سنندج که به ما مربوط می‌شود سالیان طولانی مردم در این جاده کشته می‌شدند، اما جاده هنوز مشکلات خود را داشت، رهبری فرمودند: توصیه به صبر داشته باشید، امروز مردم ما در مسیر‌های مختلف صبر داشتند و این صبرشان ارزشمند است پس باید صبر کنیم تا میوه‌های درخت‌هایی که کاشته شده، ثمر دهد.

استاندار کرمانشاه ادامه داد: پروژه پتروشیمی اسلام آباد غرب نیازمند اعتباراتی بود که خوشبختانه اعتبار و پیمانکار برای آن پیش بینی شد و برای پتروشیمی سنقر و کنگاور هم در حال انتخاب پیمانکار هستند، آب کرمانشاه مشکل بعدی است که از میدان آزادی بهبود یافته و به مرور وضعیت بالای شهر هم بهبود خواهد یافت.

وی با بیان اینکه رهبری همچنین فرمودند: خسته نشوید، و همچنین بیان نمودند‌: به آینده بسیار خوشبین هستم، و در ادامه توصیه به حق کردند، یادآور شد: شبکه‌های اجتماعی دو وجه مثبت و منفی دارند وجه منفی آن ایجاد ناامیدی در جامعه است، امید است سامانه گرمسیری تکمیل می‌شود و برای سامانه سردسیری هم بودجه در نظر گرفته شد، خوشبختانه کار‌های کارشناسی خوبی برای سفر رئیس جمهور انجام شد، پروژه‌های خوبی را تعریف کردیم، قول باز شدن مسیر کربلا را دادیم باز شدن این مسیر ادامه دارد، به مرز‌ها باید توجه شود، با معارفه‌های انجام شده مطمئنا تحولات خوبی را در استان ایجاد می‌کنیم، هر انتصابی در استان انجام دهیم قطعا مبارک خواهد بود.

وی تشریح کرد: کرمانشاه مهد جهاد، دلیران و دروازه عتبات و عالیات، دنیای زیبایی‌ها است که موظفیم این زیبایی‌ها را حفظ کنیم، از همه مردم قدردانی می‌کنم که همگی تلاش می‌کنند کرمانشاه را به خوبی معرفی کنند، امید است به سمتی برویم که کرمانشاه را به جایگاه اصلی خود برگردانیم.

امیری مقدم تاکید کرد: تمامی مسئولین استانی باید مراقب مسئولیت خود و فرصت‌های پیش رو باشند، از رنجبر قدردانی می‌کنم بابت تلاش‌ها و خدمات دلسوزانه اش در طول دوران مدیریت، برگزاری انتخابات و معضلات اجتماعی برعهده فرمانداری بود و بسیاری از مشکلات را حل کردند، رحیمی زنگنه از جنس مردم کرمانشاه است و به عنوان فرماندار کرمانشاه معرفی شدند امید است با صبر و حوصله و تعهدات رنجبر به مسئولیت خود بپردازند که یقین داریم با روحیات ایشان حتما اتفاقات خوبی در شهرستان کرمانشاه خواهد افتاد، اگر چه مشکلات کرمانشاه از جمله ترافیک، منطقه بندی، آب شرب و .. مطرح است. آینده نه چندان دور کرمانشاه را جلوتر ببریم و جون مرکز استان است نباید عقبگرد داشته باشد و کرمانشاه را باید به جایگاه ارزشمند خود برسانیم.

منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار