رئیس دانشکده دندانپزشکی کرمانشاه
رئیس دانشکده دندانپزشکی کرمانشاه گفت: کلینیک ویژه شماره ۲ دانشگاه دندان پزشکی امروز (۱۲ تیرماه با استقرار ۲۴ یونولیت دندان پزشکی با حضور متخصصین مختلف و تعرفه دولتی برای بیماران نیازمند افتتاح می‌شود.
کد خبر: ۱۰۵۴۱۶۳
تاریخ انتشار: ۱۲ تير ۱۴۰۱ - ۱۰:۳۱ 03 July 2022

حمیدرضا مظفری در گفتگو با خبرنگار تابناک کرمانشاه اظهار کرد: این کلینیک با حضور متخصصین مختلف در ده رشته دندانپزشکی از جمله متخصص جراحی فک و صورت، کودکان، رادیولوژی، بیماری‌های دهان فک و صورت، ترمیمی و اندودنتیکس، علاوه بر اینکه صبح‌ها خدمات دانشجویی در دانشکده انجام می‌شود در نوبت بعدازظهر و غیر اداری خدمات تخصصی در ده رشته که در دانشکده وجود دارد به مراجعین ارائه می‌شود.

وی افزود: این خدمات با تعرفه ناچیز دولتی برای بیمارانی که توان مالی پایینی داشته و نیازمند کار تخصصی هستند در دانشکده قابل انجام است.

رئیس دانشکده دندانپزشکی ادامه داد: تعداد یونیت‌ها ۲۴ عدد است که در دو فضای مجزا به صورت تجمیعی در گروه‌های ۴ یونیت به هرتخصص، اختصاص داده شده است.

وی اضافه کرد: حسن بزرگ آن این است، مریضی که مراجعه می‌کند از همان ابتدا بیماری وی تشخیص داده خواهد شد و کار‌های درمانی در همان مکان و یونیت انجام می‌شود.

حمیدرضا مظفری افزود: مریضی که به ۴ کار تخصصی نیاز داشته باشد در همان یونیت تمامی کار او با جابه جایی متخصصین انجام می‌شود.

منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار