معاون عملیات فرماندهی انتظامی استان کرمانشاه:
معاون عملیات فرماندهی انتظامی استان از دستگیری شروری خبر داد که با قمه کشی در بلوار مصطفی امامی شهر کرمانشاه باعث ایجاد اخلال در نظم عمومی و رعب و وحشت مردم شده بود.
کد خبر: ۱۰۵۴۰۴۶
تاریخ انتشار: ۱۱ تير ۱۴۰۱ - ۱۲:۱۶ 02 July 2022

به گزارش خبرنگار تابناک کرمانشاه سرهنگ "محمدرضا آمویی" اظهار داشت: پس از اطلاع ماموران یگان امداد مستقر در میدان آزادی کرمانشاه مبنی بر شرارت یکی از اراذل و اوباش در بلوار مصطفی امامی، به سرعت عازم محل شدند.

وی ادامه داد: ماموران پس از حضور در محل به یکی از اشرار برخورد کردند که در حال عربده کشی و ایجاد رعب و وحشت به وسیله یک تیغه قمه بود.

معاون عملیات فرماندهی انتظامی استان یادآور شد: این شخص پس از مشاهده ماموران پلیس به سمت آن ها حمله ور شد اما به سرعت و با اقتدار ماموران پلیس دستگیر و خلع سلاح شد.

سرهنگ آمویی خاطرنشان کرد: ماموران علاوه بر کشف قمه این شرور، در بازرسی از این فرد مقداری مواد مخدر از نوع شیشه و هروئین نیز کشف کردند.

وی همچنین از معرفی شرور دستگیر شده به دستگاه قضائی جهت صدور حکم لازم خبر داد.

آمویی با اشاره به وقوع یک مورد نزاع دسته جمعی در خیابان رسالت شهرک معلم میان 2 خانواده، از دستگیری 5 عامل اصلی این درگیری خبر داد و تصریح کرد: حضور به موقع ماموران کلانتری 23 تعاون از تشدید این درگیری و اضافه شدن افراد دیگر به آن جلوگیری و با اقتدار پلیس آرامش به محله بازگردانده شد.

وی در پایان از معرفی افراد دستگیر شده در درگیری به دستگاه قضائی جهت صدور احکام لازم خبر داد و گفت: برخورد پلیس با هرگونه ناامنی و اختلال در نظم عمومی قاطعانه خواهد بود و اجازه نمی دهیم عده ای به هر نیت و انگیزه ای برای دیگران ایجاد مزاحمت کنند.

منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار