دبیر بنیاد عفاف و حجاب استان کرمانشاه:
دبیر بنیاد عفاف و حجاب استان کرمانشاه گفت: بر اساس برنامه ریزی های صورت گرفته و تشکیل نخستین جلسه کارگروه حجاب و عفاف ابتدا به ساکن این جریان در ادارات پیگیری و سپس به سطح جامعه تسری می یابد.
کد خبر: ۱۰۵۴۰۴۳
تاریخ انتشار: ۱۱ تير ۱۴۰۱ - ۱۱:۰۶ 02 July 2022

ابوذر کریمی در گفتگو با خبرنگار تابناک کرمانشاه در خصوص اقدامات لازم جهت توسعه و ترویج حجاب و عفاف در سطح استان، اظهار کرد: با توجه به برنامه ریزی های صورت گرفته، قرار بر این شد در استانداری کرمانشاه قرارگاه عفاف و حجاب تشکیل شود و ابتدا به ساکن این جریان در ادارات اجرا و پیگیری شود.

وی در ادامه یادآور شد: اقدامات در این راستا از تذکر لسانی و در مراتب بعدی تذکر به مسئولین ادارات، سازمان ها و نهاد های وابسته به دولت در نظر گرفته شد، بنابراین عفاف و حجاب از حاکمیت آغاز و به عموم مردم  تسری پیدا می کند.

کریمی با اشاره به برگزاری نخستین جلسه کارگروه حجاب و عفاف حدود یک ماه گذشته، افزود: تمامی نهادها از قبیل سپاه، نیروی انتظامی، ستاد امر به معروف، سازمان تبلیغات، بنیاد عفاف و حجاب، امور اجتماعی استانداری و .. در این قرارگاه جمع شدند که پیگیری های لازم انجام گیرد.

دبیر بنیاد حجاب و عفاف استان کرمانشاه با بیان اینکه قرارگاه با حضور استاندار تشکیل شده اما جلسات ادامه دار نبوده است، خاطر نشان کرد: اجرایی کردن مصوبات بر عهده کارگروه امور اجتماعی استانداری قرار گرفت.

منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار