مسئول حفاظت آزمون استان کرمانشاه از آغاز پنجاه و دومین ماراتن کنکور، همزمان با سراسر کشور در کرمانشاه خبر داد.
کد خبر: ۱۰۵۳۴۹۷
تاریخ انتشار: ۰۸ تير ۱۴۰۱ - ۱۴:۵۱ 29 June 2022

به گزارش خبرنگار تابناک کرمانشاه به نقل از ایسنا دکتر سجاد دادفر، بااشاره به آغاز کنکور سراسری سال ۱۴۰۱، اظهارکرد: این آزمون طبق برنامه از ساعت ۸ صبح امروز (۸ تیر) همزمان با سراسر کشور در کرمانشاه آغاز شده است.

وی با بیان اینکه این آزمون از امروز (چهارشنبه) تا روز شنبه (یازدهم تیر) به مدت چهار روز در نوبت صبح ادامه دارد، گفت: در نوبت صبح امروز داوطلبین گروه هنر باهم به رقابت می‌پردازند و صبح فردا نیز داوطلبین گروه علوم انسانی و ریاضی، روز جمعه که پرتراکم‌ترین روز آزمون است، داوطلبین گروه علوم تجربی و صبح روزشنبه داوطلبین گروه زبان‌های خارجی رقابت خواهند کرد.

مسئول حفاظت آزمون استان کرمانشاه اضافه کرد: براساس اعلام سازمان سنجش در استان کرمانشاه ۴۸ هزار و ۳۴ داوطلب در کنکور امسال شرکت می‌کنند که بیش از ۶۰ درصد از این تعداد را داوطلبین و ۳۹ درصد را داوطلبین مرد تشکیل می‌دهند.

وی یادآورشد: درب حوزه‌های امتحانی طی روز‌های یادشده از ساعت ۶:۳۰ دقیقه به روی داوطلبین باز خواهد بود.

دادفر در پایان توصیه‌هایی را هم به داوطلبین داشت و اعلام کرد: از داوطلبین می‌خواهیم از آوردن موبایل و هرگونه تجهیزات الکتریکی خودداری کنند، چراکه درصورتی که در زمان آزمون این تجهیزات از داوطلبین گرفته شود، به مدت یک تا ۱۰ سال محرومیت از شرکت در آزمون را برای آن‌ها به همراه خواهد داشت.

وی متذکر شد: باتوجه به تداوم شیوع بیماری کرونا از داوطلبین می‌خواهیم که از ماسک سه لایه حتما استفاده کنند.

منبع: ایسنا
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار