معاون پژوهش، برنامه‌ریزی و توسعه منابع اداره کل آموزش و پرورش استان کرمانشاه از آمادگی مدارس و مراکز اقامتی آموزش و پرورش برای اسکان مسافران تابستانی در استان خبر داد.
کد خبر: ۱۰۵۳۴۹۶
تاریخ انتشار: ۰۸ تير ۱۴۰۱ - ۱۴:۴۳ 29 June 2022

به گزارش خبرنگار تابناک کرمانشاه به نقل از ایسنا فردین یاوری با اشاره به برپایی ۱۴ ستاد برای اسکان مسافران تابستانی در مدارس و مراکز اقامتی آموزش و پرورش استان، گفت: مراکز رفاهی آموزش و پرورش با ظرفیت اقامت ۳۰۰ نفر در شهر کرمانشاه آماده اسکان مسافران تابستانی هستند.

یاوری با بیان اینکه ۶۰ مدرسه نیز برای اسکان مسافران تابستانی در سراسر استان در نظر گرفته شده، ادامه داد: هر مدرسه ظرفیت اسکان حداقل ۲۰ خانواده را دارد و بعید است کمبودی برای اسکان مسافران تابستانی در استان داشته باشیم.

معاون پژوهش، برنامه‌ریزی و توسعه منابع اداره کل آموزش و پرورش استان کرمانشاه یادآور شد: در صورت استقبال خوب فرهنگیان و دیگر اقشار، امکان افزایش تعداد مدارس برای اسکان بیشتر متقاضیان وجود دارد.

یاوری ادامه داد: هرچند فرهنگیان برای اسکان در اقامتگاه‌های آموزش و پرورش در اولویت هستند، اما امکان استفاده کارکنان سایر ادارات در این اقامتگاه‌ها با ارائه کارت شناسایی فراهم است، ضمن اینکه در صورت خالی بودن ظرفیت این مراکز امکان استفاده خانواده‌های با مشاغل آزاد هم وجود دارد.

وی با بیان اینکه فرهنگیان برای رزرو اماکن اقامتی آموزش و پرورش می‌توانند به سامانه جامع اسکان فرهنگیان مراجعه کنند، گفت: همچنین فرهنگیان می‌توانند به صورت حضوری به ستاد مرکزی اسکان آموزش و پرورش واقع در سه راه ۲۲ بهمن کرمانشاه مراجعه کنند.

وی در ادامه با بیان اینکه در تابستان قبل از شیوع کرونا ۷۰ هزار نفر روز در اماکن اقامتی آموزش و پرورش استان اسکان داده شدند، گفت: پیش‌بینی می‌شود امسال شاهد استقبال بیشتر فرهنگیان از این اماکن اقامتی باشیم.

منبع: ایسنا
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار