فرمانده انتظامی استان کرمانشاه:
فرمانده انتظامی استان افراد بازنشستگان انتظامی را گنجینه‌های ارزشمند سازمان و نظام و مقدس جمهوری اسلامی معرفی کرد و گفت: آن‌ها نماد خدمت صادقانه به مردم و وفاداری به آرمان‌های اصیل انقلاب و نظام هستند.
کد خبر: ۱۰۵۳۴۷۷
تاریخ انتشار: ۰۸ تير ۱۴۰۱ - ۱۲:۰۶ 29 June 2022

به گزارش خبرنگار تابناک کرمانشاه سردار "علی اکبر جاویدان" در دیدار با جمعی از بازنشستگان انتظامی اظهار داشت: دوران بازنشستگی به معنای پایان خدمت و کناره گیری از فعالیت‌های اجتماعی نیست و لفظ بازنشسته نباید برای آن‌ها این القا را ایجاد کند که دیگر کارایی گذشته را ندارند.

وی با بیان اینکه دوران بازنشستگی باید فصل جدیدی از انتقال دانش و تجارب به نسل‌های آینده و شکوفایی و تعالی انتظامی تلقی شود، افزود: این دوران ارزشمند فرصتی است تا حاصل سال‌ها تلاش و خدمت صادقانه به نسل‌های جوانتر انتقال پیدا کرده و آن‌ها را در راه خدمت به مردم یاری کند.

سردار جاویدان بر لزوم استفاده از تجارب ارزشمند همکاران بازنشسته تاکید کرد و گفت: افزود: نظم و امنیت حاکم در جامعه امانتی است که در سایه خدمات و زحمات ارزنده و بی شائبه بازنشستگان که در طول ۳۰ سال خدمت صادقانه حاصل شده است و بازنشستگان باید این را بدانند که در همه حال جزئی از مجموعه فراجا بوده و سرمایه‌های اجتماعی ارزشمندی برای این مجموعه پرافتخار محسوب می‌شوند.

فرمانده انتظامی استان کرمانشاه در بخش دیگری از سخنان خود، بازنشستگان را سرمایه‌های تکرار نشدنی جامعه دانست و بیان کرد: این دیدار‌ها فرصت و بهانه‌ای برای پاسداشت و تقدیر از  گنجینه‌های ارزشمندی است که باعث افتخار و سربلندی کشور هستند.

وی همچنین با تاکید بر اینکه افراد بازنشسته نباید به دست فراموشی سپرده شوند، افزود: رسیدگی به وضعیت این افراد و تلاش برای ادامه زندگی عزتمند  آن‌ها یکی از مهمترین وظایف و مسئولیت‌هایی است که مسئولان برعهده دارند.

سردار جاویدان در پایان با قدردانی از حمایت‌ها و از خودگذشتگی‌ها خانواده‌های افراد بازنشسته که سال‌های متمادی در کنار آن‌ها برای سربلندی و اعتلای نظام تلاش کرده اند، گفت: فرماندهان و مسئولان فراجا همواره خود را مکلف دانسته اند تا ضمن قدرشناسی از بازنشستگان و خانواده‌های آنان، انگیزه خدمتی در کارکنان را افزایش دهند.

در پایان این دیدار‌ها سردار "علی اکبر جاویدان" با اهدای لوح و هدایایی از بازنشستگان انتظامی استان تقدیر کرد.

منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار