مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق استان کرمانشاه:
مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق استان کرمانشاه گفت: یکی از راهکار‌های برنامه‌ریزی شده برای عبور از پیک بار، تعدیل روشنایی معابر و پارک‌های سطح شهر است.
کد خبر: ۱۰۵۳۴۰۸
تاریخ انتشار: ۰۸ تير ۱۴۰۱ - ۰۸:۰۰ 29 June 2022

به گزارش خبرنگار تابناک کرمانشاه، در راستای برنامه‌های کنترل پیک بار، مدیرعامل شرکت توزیع برق استان کرمانشاه به همراه معاونان و مدیران این شرکت، شبانه از ادارات، معابر و میادین سطح شهر کرمانشاه بازدید کرد.

با توجه به افزایش دمای هوا و استفاده از وسایل سرمایشی لزوم مدیریت مصرف برق در سطح عمومی و دستگاه‌های خدمات رسان بیش از پیش احساس می‌شود.

بر همین اساس محمد مرادی به همراه معاونان، مدیران حوزه ستادی و مدیران امور‌های برق سه گانه (شمال، مرکز و جنوب) کرمانشاه به طور میدانی از از روشنایی‌های ساختمان‌ها و محوطه ادارات، معابر بلوارها، خیابان‌ها و میادین سطح شهر کرمانشاه بازدید کرد و به ادارات و مراکز تجاری که راهکار‌های مدیریت مصرف را اجرا نکرده بودند، مشاوره و تذکرات لازم داده شد.

مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق استان کرمانشاه در این بازدید گفت: یکی از راهکار‌های برنامه‌ریزی شده برای عبور از پیک بار، تعدیل روشنایی معابر و پارک‌های سطح شهر است.

مرادی با بیان اینکه جهت مدیریت مصرف برق بیشتر تعدیل تعداد چراغ‌های بلوار‌ها خیابان‌های اصلی، معابر پارک‌ها و برج‌های نوری است، ادامه داد: هدف از این بازدید، مدیریت مصرف برق در زمان اوج بار شبکه با همکاری شهرداری‌ها و دستگاه‌های خدمات‌رسان است.

وی با اشاره به مصوبه هیئت وزیران، ابراز کرد: همه دستگاه‌های اجرایی، بانک‌ها، نیرو‌های مسلح و نهاد‌های عمومی موظف‌اند در ساعات اداری حداقل ۳۰ درصد نسبت به مدت مشابه سال گذشته و در ساعات غیراداری به میزان ۶۰ درصد، مصرف برق خود را کاهش دهند. در همین راستا تمامی ادارات علاوه بر ساعت‌های اداری در ساعت‌های غیر اداری نیز رصد شدند و به اداراتی که دارای روشنایی غیرمعمول بودند، تذکر داده شد.

مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق استان کرمانشاه در پایان از کلیه مشترکان اعم از صاحبان صنایع، مصارف تجاری، خانگی، اداری و کشاورزی، خواست تا با مشارکت همگانی در مدیریت مصرف برق، شرکت توزیع نیروی برق استان کرمانشاه را در راستای ارائه خدمات‌رسانی مطلوب به شهروندان کرمانشاهی یاری نمایند.

منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار